DRINGEND!!!! parkiet vergeten te voeren

Gestart door Toco, februari 18, 2010, 12:49:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toco

Hoi allemaal

Ik zit hier op mijn stage helemaal in de stress!!!!!!
Heb namelijk vanochtend mijn parkiet vergeten te voeren en ik heb hem dinsdagochtend voor het laatst gevoerd.
Dit omdat ik een nachtje (en twee dagen) weg ben geweest.
Dinsdagochtend heeft hij dus voor het laatst nieuw voer gehad en ik ben pas half 7 savonds weer thuis!
Trekt hij dat wel??? Want het is zo'n schatje! Wil hem nooit kwijtraken....

Margreet

Mars

Een grasparkietje kan ongeveer 3 dagen zonder eten.
Nu heeft je parkietje dinsdag nog eten gekregen en heeft hij daar vast ook gisterochtend nog wel wat zaadjes tussen gevonden.

Maar het is wel heel erg, zeg... Dat je daar nu pas achter komt. Je hebt geen familie/huisgenoten in hetzelfde huis?
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Manji

Heb je maar een voerbakje in je kooi hangen?
Als je weer eens een paar dagen weg moet,hang dan een extra bakje in de kooi.
En dan ook eentje met water extra erin hangen.

Heeft er niemand een sleutel van je huis,zodat die even het parkietje eten kunnen geven?

Parkieten-Freak

Hoeveel voer heb je hem eigenlijk gegeven dinsdagmorgen? Voldoende voor 1 of voor 2 dagen? Hangt er ook nog iets van trosgierst in de kooi?

Is het anders misschien een optie om eerder naar huis te gaan en de verloren tijd later in te gaan halen.



Toco

Tja.. als ik er op tijd achter was gekomen had ik hem wel gevoerd heh??
Maar das dus niet zo en mijn huisgenootje is ook weg.

Ik had hem natuurlijk wat extra's gegeven omdat ik wist dat ik een dag weg zou zijn.
en tis gelukkig niet zo'n schrok-op dus ik denk inderdaad dat hij gisteren nog steeds wat te bikken had.

Ben tog al wel gerustgesteld en ga zo naar huis dust komt goed.

bedankt

Manji