Topic wijzigen

Gestart door parkietengek12, januari 08, 2010, 19:51:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietengek12

hoi, ik heb net en topic aangemaakt maar ik zie dat ik een typ fout heb gemaakt en wou dat aanpassen  maar de knop van ''wijzigen'' kan ik niet vinden. alleen citaat. ben ik nou zo blond ( :P  ) of is die knop er niet meer???

Topictitel aangepast. Gr. Lisanne

fullmetalgirl

#1
die knop is er maar 5 minuten geloof ik :) dan verdwijnt deze

Parkieten-Freak

#2
Klopt. Je kunt kort na het plaatsen van een berichtje nog wat veranderen, daarna niet meer. ;)


parkietengek12

#3
oke  dankjullie wel  ;D

Tsukiko-chan

waarom is dat eigenlijk ?? Bij andere fora kan ik dat tot ik een ander bericht heb geplaatst of gewoon altijd. Dan hoef ik ook niet dubbel te posten :S vind het er altijd meteen zo lullig uitzien als er staat bewerkt door: (mod) omdat je hebt moeten dubbelposten omdat je zelf niet kon bewerken :S alsof je iets heel erg fout doet  :(

Parkieten-Freak

Citaat van: Tsukiko-chan op juli 08, 2010, 10:24:25
waarom is dat eigenlijk ?? Bij andere fora kan ik dat tot ik een ander bericht heb geplaatst of gewoon altijd. Dan hoef ik ook niet dubbel te posten :S vind het er altijd meteen zo lullig uitzien als er staat bewerkt door: (mod) omdat je hebt moeten dubbelposten omdat je zelf niet kon bewerken :S alsof je iets heel erg fout doet  :(

Het is niet wenselijk om "altijd" berichten aan te kunnen passen, dat is toch logisch.
Het is helemaal niet erg als er onder aan een reactie bijvoorbeeld "topic samengevoegd" staat of iets dergelijks. Overkomt iedereen wel een keer hoor. ;)