Gezocht: vriendje voor Guus (Randstad)

Gestart door mirjam81, januari 04, 2010, 11:57:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mirjam81

Helaas is een tijdje geleden het vriendje van Guus overleden. Ik wil nu graag een nieuw parkietje om Guus gezelschap te houden.

Ik ben niet op zoek naar een jonge parkiet, maar bij voorkeur 1 van een jaar of 3/4 oud. Bij voorkeur een tamme vogel, aangezien Guus hartstikke tam is en graag bij je zit. Guus is een vrouwtje maar ik heb geen voorkeur voor het geslacht van de nieuwe parkiet.

Is er iemand die door omstandigheden zijn parkietje kwijt moet of weet iemand waar ik een vogel kan vinden die een tweede kans/huis nodig heeft?

Ik hoor het heel graag!

Moppers


mirjam81

Moppers, ik kijk nu op die site, maar (ik kijk vast verkeerd) zie nergens staan dat ze nog een parkietje hebben.

Kun jij me zeggen waar je dat hebt gevonden?

lovesbudgies

Ik zie haar ook niet op de site staan, maar Moppers werkt als vrijwilliger bij de dierenambulance in den haag, vandaar dat ze het weet.
Voor de actuele stand van zaken kan je altijd even bellen: 070 - 3282828

Moppers

Ze staat inderdaad niet op de site, maar ze zit er wel degelijk ;) Ik heb haar zondag nog gezien.
(en ik ben er inderdaad vrijwilliger, vandaar dat ik het weet)

mirjam81

Inmiddels heb ik een parkiet gevonden (niet via de dierenambulance, maar bedankt voor de tip die onthoud ik voor een volgende keer), dus dit topic kan worden gesloten.


Ingrid

Heel veel plezier met het nieuwe vriendje voor Guus.

En op verzoek wordt dit topic gesloten *KLIK*