Mooie Volière Voor Weinig Geld

Gestart door Dick uit Aruba, september 05, 2005, 02:26:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dick uit Aruba

Een idee voor mensen die voor relatief weinig geld een kleine volière willen maken:

Men kan tegenwoordig van die mooie grote eenvoudige rechthoekige kooien kopen voor relatief weinig geld. Ik praat hier dan over kooien van tussen de 50 en 60 Euro. (Ik heb me laten vertellen voor 45 Euro ergens in Rotterdam)

Deze kooien (zie afbeelding) zijn 75cm breed x 45cm diep en 90cm hoog en zowel met horizontale als met vertikale spijlen te krijgen. Op de afbeelding staan ze los naast elkaar omdat er in iedere kooi een ander soort vogel zit.  :blush:



Door van iedere kooi een zijwand weg te halen, kan men deze kooien aan elkaar bevestigen zodat er 1 geheel ontstaat. (Vlechten) Even een passende tafel in elkaar knutselen (minimaal 5 poten) en..tadaaaa!...een volière van 150cm breed x 45cm diep en 90cm hoog voor om en nabij de 140 Euro!  B)

Het geheel kan er staan in enkele uren. Hier kunnen met gemak zes tot tien (niet broedende) grasparkieten in.  ;)

Dus...disco meubel eruit, volière er in!  :D

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com