mutz is dood

Gestart door joopie en mutz, december 30, 2009, 18:40:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joopie en mutz

hallo.


Ik ben lange tijd niet online geweest op dit forum, maar wou vertellen dat mijn parkietje mutz vannacht gestorven is.:(
we hebben hem laten cremeren. :(


xxxLiefs Toto
ps.Ik ga weer meer actief zijn op het forum.

Parkieten-Freak

Ach jee, wat naar is dit nou toch.  :(
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het forum je wat troost kan bieden.


hillie

Jeetje wat naar.... :(
sterkte met het verlies van Mutz

valenta


Judith


fullmetalgirl

Sterkte :( rust in vrede Mutz

joopie en mutz

dank jullie allemaal voor de lieve berichtjes,doet me goed te zien dat er mensen zijn die mijn verdriet begrijpen,sommige weten niet hoe het is om een parkiet te verliezen en denken ow het is maar een parkiet. :-[
Allemaal Heel Erg Bedankt Voor jullie steun. (:
Wel jammer net voor het begin van 2010.
en net na mijn 13de verjaardag :(
13 is echt een ongeluks getal dut ;p

Xxxtoto

ibi


Joyce

Heel veel sterkte ermee.

Kleintjes

Ook namens ons alle 6 hier Heel veel sterkte met 't verlies van je kleine maatje Mutz.

Groetjes, sterkte en liefs van ons
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

parkietenfreak

Hey :'(

Wat naar voor je zeg.
Ik wens je heel veel sterkte.
Ik weet hoe het is om een vriend te verliezen.
Ik moest zelfs hier van huilen (nee echt waar).
Heel veel sterkte ermee en ondaks dit nog een heel gelukkig nieuwjaar.
De natuur is wreed maar niet oneerlijk.
Je moet het jezelf ook niet kwalijk nemen want iedereen die hier op het forum is moet weten dat hij/zij een goed baasje is voor zijn parkietjes.
Heel veel sterkte namens ons allen.


donsveertje

#11
Ik kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt, ook al heb ik maar 1x iemand verloren waar ik veel van hield.
Maar het gaat nu niet over mij. Veel sterkte en ondanks deze droevige gebeurtenis nog een fijn 2010.

Verdorie, ik ben een paar dagen niet actief en er zijn al weer wat parkieten net voor het nieuwejaar overleden, ik voel me zo stom dat ik dat niet wist. Ik wil ook deze parkietenvrienden ondanks het verlies van hun vriendje een gelukkig nieuwjaar wensen.

Dat moest ik even kwijt, ik wordt altijd een beetje boos als er een parkiet komt te overlijden. Ik vind het gewoon zo sneu  :(. Ik voel me dan altijd beter als ik de mensen sterkte kan wensen.

Wouter

Ook sterkte namens mij.
Ik weet hoe het is om een parkietje te verliezen. Je raakt zo snel aan ze gehecht. Geen goede start van het nieuwe jaar :(

Heel veel sterkte! :)

joopie en mutz

Heel erg bedankt iedereen :)

Ik mis hem nog steeds,ik genoot er altijd zo van als ie op m'n handen ging zitten en dan lekker wat stukjes trosgierst at. :(


Xxx

Mars

He wat naar.
Sterkte er mee!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

joopie en mutz

hallo,

Ik heb gekeken of joopie ook alleen door het leven kon, nou nee dus :P nooit meer geluidjes maken of spelen alleen maar stil op z''n stokje zitten :-\ dus ik zei tegen me vader moet je nouw kijken naar joopie :'( dus we gingen kijken naar n vriendje voor joopie op internet bij kwekers, maar eerst gingen ik en geert naar de dierenwinkel om schelpenzand te komen en we zagen daar een hele lieve parkiet en die kochten we en zijn/haar naam is druiv :-X

Maar mutz zal ik nooit vergeten. uit het oog maar niet ui het hart. :(


Xxx

Moppers

Sterkte met het verliezen van Mutz. Gelukkig heb je veel plezier van hem gehad en hij van jou en Joopie.

Veel plezier met de nieuwe Druiv.

SjempieJ

Wat jammer van mutz :( :o
Veel sterkte van mij en mijn snavelvriendjes!
En veel plezier met druiv!

jordyke


Michelle97

Nog veel sterkte !
Het is zeker zwaar om je kleine vriend/vriendinnetje te begraven / cremeren.
Ik mag altijd thuisblijven en direct een nieuwe halen.
Gelukkig gebeurd het niet meer zo vaak