Croky

Gestart door annetielovesparkieties!, december 27, 2009, 13:37:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

annetielovesparkieties!

Heeeii

Ik heb een grasparkietje thuis, hij heet Croky. Het is een heel lief vogeltje, hij praat en hij reageert op de deur, net een waakhond dus.

Maar sinds gisteren heeft hij ergens last van. Als hij zijn vleugel uit wil strekken en hij dus op een pootje zit verliest hij telkens zijn evenwicht. Zich schoon maken doetie nog wel, en vliegen ook. Vandaag heeft hij alleen nog geen geluid gemaakt, terwijl hij normaal hartstikke druk is en zo. Eten van zijn trosgierst doet hij ook nog wel. Hij wipt ook een beetje met zijn staart. Weten jullie wat dit is?

Vorige week is hij tegen een soort van speaker aangevlogen, kan dit er iets mee te maken hebben?

Groetjes!

ibi

Hoelang heb je croky al?

Mijn Parkiet Falco is overleden aan een hersenschudding, hij is de dag daarvoor tegen een raam aangevlogen, en toen ik wakker werd kon hij ook moeilijk zijn evenwicht bewaren. Misschien dat die van jou dat ook heeft?

Groeten

annetielovesparkieties!

Ik heb hem oktober 2008 gekregen ongeveer.

Mijn ouders gaan morgen even met hem naar de dierenarts.

annetielovesparkieties!

bedankt voor je hulp Ibrahim, maar het heeft niet kunnen helpen...

Mijn ouders zijn vandaag nog met hem naar de dierenarts geweest, maar hij is vanmiddag in de handen van mijn moeder overleden :-[. Ik was er niet, ik heb Croky dus niet meer gezien:'(.

Parkieten-Freak

Ai wat naar nou toch.... :(
Ik wens je veel sterkte!


ibi

Sterke ermee Hoor  :(~!

hillie

Sterkte met het verlies van Croky :(