Wegens omstandigheden nieuw huis gezocht voor Coco (woonpl. Apeldoorn)

Gestart door cocosbaasje, december 24, 2009, 14:49:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

cocosbaasje

Beste mensen,

Door omstandigheden is het beter dag Coco een ander huis krijgt. Het liefst iemand met meerdere vogels. Coco is een witte grasparkiet, mannetje. Hij is ongv een jaar oud. Niet hand tam. Als je intresse hebt of meer informatie wil laat ons dat dan even weten.

Kooi en alle benodigheden kunnen gewoon mee.

Groetjes Coco's baasje

Woonplaats in titel gezet. Gr. Lisanne

cocosbaasje

#1
Na overleg met een forumlid heb ik toch besloten om hier de gehele reden neer te zetten zodat jullie kunnen begrijpen waarom ik heb besloten dat coco weg moet.

Edit://
Ik heb in deze reactie tekst geknipt.

@ Coco's baasje:
Ik heb jouw uitleg omtrent de reden van afstand doen weggehaald omdat ik vind dat je geen uitleg verschuldigd bent aan derden.
Jouw keuze om afstand te doen van Coco vind ik overigens zeer begrijpelijk.

Als iemand serieuze interesse heeft in Coco, meld dit dan even in dit topic of stuur een pb naar Cocosbaasje.
Gr PF

cocosbaasje

Met veel verdriet maar toch ook opluchting kan ik vertellen dat Coco  inmiddels een goed nieuw paleisje heeft gevonden. Onder meerdere soortgenootjes en bij dierenvrienden.
Dit betekend dan ook het einde van mij activiteit op deze site. het beste aan alle vogel vrienden en hun fladderaars.
wat mij betreft kan hier dan ook een slotje op.

Sonja

Fijn dat je voor Coco een goed adresje hebt gevonden, al begrijp ik heel goed hoe moeilijk je het vindt om afstand van hem te moeten doen. :(
Ik wil je hiermee dan ook veel sterkte toewensen.

Op jouw verzoek doe ik een slotje op dit topic.

Groetjes, Sonja.