kruipertje aangeboden (woonplaats: Deurne)

Gestart door angelientje, december 10, 2009, 19:19:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

angelientje

wie wil voor lieve bonte paars/wit parkietje thuis geven!! gratis afhalen..
hij kan niet vliegen, omdat hij een kruipersziekte heeft...
Ik moet hem weg doen en ik wil graag hem goede thuis geven waar iemand ook de kruipers ziekte heeft..

hij zit nu alleen apart kooi, vind zielig, ik hoop da iemand een leuk vriendje die zoek!!

hij kwam van groot voliere er af, dus hij mag niet meer terug, vanwege besmettelijk!! ik vind echt balen!!!

ik hoop da iemand voor hem wilt goede thuis bieden!!!
ik heb thuis zelf nog meer grasparkieten, voor kweken pas volgende jaar daarom!!!

Vraag maar raak!!!

ohja,

ik vind ook kei jammer da ik hem weg moet doen vanwege mij ander parkieten niet mag ziek worden vanwege volgende jaar om kweken, da is mijn hobby!!!
ik doe niet voor geld plezier, ik vind leuk om kweken en jonge parkieten!!! ik doe graag om aandacht en liefde geven...
als iemand die parkieten willen kopen, ik vraag altijd aan mensen of ze ook parkieten en wat voor vogels enz.... ( vanwege slecht verzorgen enz...)

Ik heb geen keuze om die kruipersziekte parkiet weg doen, daarom bied ik hem aan liefde en goed thuis krijgt waar hij kan verder gezond leven met zijn ziekte..
hij is mannetje van deze jaar!!!

ik hoop da iemand die wilt verder hem goed thuis krijgt!!! ( voor gratis, alleen belangrijk wil ik ook af en toe wat horen hoe gaat met hem verder en leuk maatje krijgt enz..)

ik ben zo gek op grasparkieten..
in mijn voliere komen de grasparkieten ( vier of 5) elke dag naar mij toe op mijn hoofd, op schouder of op mijn hand, ze vertrouwen mij heel erg goed!! ze vinden ook leuk bij mij!!
ze kan soms zeuren da ik moet in voliere komen enz.... echt slimme vogels!!!

groetjes angelien, meer weten vraag maar altijd!!!
als je fotos wilt zien, vraag maar!!!

Berichtjes samengevoegd. Onderwerp aangepast en woonplaats toegevoegd. Gr. Lisanne

angelientje

#1
hoi

die mag verwijderen,
iemand heeft hem al opgehaald via marktplaats...
ik heb hem nestjs gevraagd...
hij had ook grasparkiet niet kan vliegen, al bijna 8 jaar gehad, hij wil graag weer nieuw grasparkiet die niet kan vliegen.. hij mag lekker binnen en mag hele dag los en de kooi staat op grond, veilig voor vogel...
hij wordt zeker daar goed thuis voel!:D

ik weet niet hoe moet dit prikbord verwijderd..
ik wil iedereen bedankten voor steun!!!:D

ik kom wel keer terug kijken op parkietenweb!!!

groetjes Angelientje

OK, ik zet er een slotje op.  ;)
Groetjes, PF