jong parkietje

Gestart door chippie, december 09, 2009, 23:55:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

chippie

Ik heb twee jonge parkietjes die bijna weg mogen.
De één is net uit het nestkastje de ander zit er nog in, maar dat duurt niet lang meer.
Ik heb ze af en toe vastgehouden, dus al een beetje gewend aan handen.
Als je er eentje wilt hebben, laat me het weten!
Ze zijn gratis en in Apeldoorn op te halen.

Bij hot stuff topics, staat een topic waar ik foto's heb staan (verslag van een nestje).
Het gaat om de jongste en de middelste.


parkietenfreak

Hey

Ik heb wel interesse.
Maar aangezien mijn ouders morgen pas terug komen *ben bij een loge*.
Kan ik het ze wel vragen.Ik hoop dat het mag :).

Groetjes

donsveertje

#2
Ik heb ook interesse!
Ten eerste zoek ik naar een jonge parkiet voor mijn lieve vrouwtje. Ik heb het verslag van het nestje gevolgd en het zijn echt zulke schatjes! Ten tweede zoek ik een tamme parkiet zodat mijn oudere parkiet miss. tammer word. Ik dacht dat ze al weg waren!

Apeldoorn is wel erg ver, dus dat is wel sneu als hij dan helemaal naar Heerenveen moet reizen :(
Ik denk er nog over na, maar ik ben zeer geïnteresseerd!

Groetjes!

(Ik moet zoeiezo de nieuwe kooi kopen voordat ik de nieuwe kooi voor hem/haar koop en dat kan nog wel een weekje duren dus zit er haast bij?)

Ingrid

Verzoek aan geïnteresseerden om via pb en/of mail contact op te nemen met Chippie.

chippie


*JOY*

Ik ben opzoek naar een grasparkietje dus daarom heb ik me aangemeld.

Ben je ze al kwijt?


chippie

#6
De parkietjes van het eerste nestje ben ik kwijt. Heb alleen de middelste nog maar die hou ik zelf.
Bij hot stuff staat een topic dat heet: verslag van een nestje. Daar hou ik ook een verslag van het tweede nestje bij.
Op dit moment zijn er twee kleintjes uit het ei. Een aantal zitten nog in het ei. Ook deze kleintjes kan ik niet allemaal houden.
Dus daar zoek ik nog wel mensen voor. Dus als je interesse hebt, stuur mij een persoonlijk bericht!
Het duurt nog wel even voordat ze weg mogen, ze mogen weg als ze zelfstandig kunnen eten.

Inmiddels zijn hebben alle parkietjes een nieuw huisje gevonden, dus ik doe
hier een slotje op! Gr. Lovesbudgies