gezocht 2 mannelijke parkietjes

Gestart door elsvdspek, november 14, 2009, 14:50:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

elsvdspek

Ben op zoek naar 2 mannelijke parkieten, geen jonkies en hoeven niet zo tam te zijn. Komen in een grote kooi (90 x 60 x 90) bij 2 volwassen vrouwtjes. Liefst omgeving spijkenisse/Hellevoetlsuis

Wouter

Ik moet zeggen dat ik die maten erg klein vind voor 4 parkieten. Voor 4 parkieten zou ik minstens een kamervoliere kopen ;)

Dan moet ik er wel bij zetten dat ik niet zo heel goed maten kan inschatten.

Helena

Nou dat is best een hele behoorlijke kooi hoor voor 4 grasjes en zeker als de breedte ook 90cm is, lekker breed dus, maar groter mag altijd.  :)

Ook al zijn er vogels die zich helemaal niet zo prettig voelen in een ruime kooi, ja ja heus die bestaan ook.  ;)

Sanne

Ik vind dat een heel geschikte kooi hoor voor 4 grasparkietjes ;) Hopelijk vind je snel twee mooie mannetjes :)

Wouter

Heb toch nog maar even de liniaal erbij gepakt, en 90*60*90 blijkt toch iets groter te zijn dan ik dacht! :P

NickyRose

Ja kan heel goed hoor! :D

Ik heb er hier 6 nu binnen in een kooi van;
L 74,9 cm x B 38,1 cm x H 92,7 cm

Moet er wel bij zeggen dat de kooi de halve dag open staat en ze dus kunnen vliegen naar hartenlust en verschillende speelplekken hebben,...

hier staat de kooi, ik heb ook een recensie geschreven en product foto's opgeladen.  ;)

http://www.zooplus.nl/shop/vogels/kooi/grasparkiet/hagen/73508

Succes met het vinden van 2 mannetjes!

elsvdspek

Leuk al die reakties.Ik denk dat de kooi behoorlijk ruim is hoor voor 4 parkietjes en ik denk dat het wel erg gezellig is met zijn 4en.  Ik zal van de week wat foto's maken

groetjes