Oplossing voor parkieten om los in de woonkamer te vliegen

Gestart door npdeklerk, november 11, 2009, 16:18:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

npdeklerk

Hallo parkietenliefhebbers,

Wij hebben valkparkieten, grasparkieten en catharina parkieten in de woonkamer in kooien staan.

Nu mogen ze iedere avond los vliegen, maar zaten vaak in de gordijnen en planten of op
kasten en maakten alles vies.

Nu hebben wij een oplossing gevonden: een parkietenspeelboom  ;D dit vinden ze allemaal geweldig.
Ze hebben hun eigen plekje, of op de kooi of op de parkietenboom, er hangen speeltjes aan en
schommeltjes, heel leuk!  :D

Als er mensen interesse hebben, mijn man heeft een leuke parkietenboom gemaakt!
je kunt ons mailen erover Mailadres verwijderd ivm spam. Gelieve reageren via pb of mailadres in profiel. Caradow
groeten,
Jan & Nicolette


Sanne

Hallo Jan en Nicolette,

Wat leuk dat jullie 'n speelboom voor jullie vriendjes hebben gemaakt :)
Maar jullie zijn niet de eerste met zo'n speelboom; kijk maar eens bij deze link: ;)
http://parkietenfreak.nl/r-parkietenboom.php

Mijn parkietjes hebben een speelplankje/speelboom en een grote speelplaats op de voliere, en ook zij zijn er erg blij mee :D

Groetjes,
Sanne

NickyRose

Ja, hier hebben ze ook een speelplek,...meerdere hahah maar kijk eens waar ze het liefst zitten...
Je kan ze veel plekjes geven en heel goed dat je het doet!
Maar ze kiezen toch vaak zelf uit waar ze willen zitten!
( zie eerste bijlage )
Ben VOOR speelbomen en speeltuinen begrijp me niet verkeerd maar ze moeten er willen zitten, het leren kennen en kan vanalles zijn.

Dit is de mijne, boven op mijn pc buro/kast en ze zitten er vaak maar de rest van de kamer blijft ook leuk.  ;)
( zie 2e bijlage )




[verwijderd door de beheerder]