Lid Van De Maand September

Gestart door Safrena, augustus 30, 2005, 22:20:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden,

Alweer is er een maand voorbij en de beheerders en moderators hebben een nieuwe keuze gemaakt voor ons lid van de maand.

"lid van de maand" September wordt:

Chantalleke[/size]

Toen Chantalleke een nieuw parkietenvriendje (Billy) kocht voor haar en haar parkietje Sjefke bleek dat Billy ziek was. Ze ging toen met Billy naar de dierenarts en daar wees het onderzoek uit dat hij had last van parasietjes/wormpjes. Zijn darmpjes waren zo gezwollen dat ze op de longetjes van Billy drukten.
Een dag later wat het echter nog slechter met Billy geworden, ze is toen onmiddellijk die dag weer naar de dierenarts geweest en bleek dat Billy ook nog eens een bacteriële infectie in zijn luchtwegen had.
Tot overmaat van ramp had Billy zijn ziekte overgedragen aan Sjefke. Dus zat Chantalleke met twee zieke parkietjes.
Gelukkig na een paar dagen medicijnen knapte sjefke alweer op en nog een paar dagen later is het ook beter geworden met Billy.
De dierenarts was bang dat het met Billy niet meer goed zou komen omdat Billy zo ziek was maar dankzij het geduld, de liefde en goede verzorging van Chantalleke zijn beidde parkietjes weer bijna helemaal opgeknapt en hersteld.

Bedankt namens ons beheerders en moderators Chantalleke voor de hele goede verzorging van je parkietjes en dat je hebt blijven doorzetten en volhouden om je parkietjes weer helemaal beter te maken.

Vele groetjes
De beheerders & de moderators

Parkieten-Freak

En...namens mij: gevleugeliciteerd Chantalleke!
Je hebt deze eretitel dik verdiend! :D
Dankzij jouw goede zorgen zijn Billy en Sjefke weer helemaal opgeknapt! :D  


Dick uit Aruba

Ja, van harte meisje!

Ook namens alle dieren...bedankt!

Dick.

manette

Gefeliciteerd Chantal! En wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Nog een paar dagen medicijnen en daarna dit nare avontuur gauw proberen te vergeten en nog meer gaan genieten van Sjefke en Billy.

groetjes,
manette

Ingrid

Van harte Chantalleke, met deze welverdiende titel!

Groetjes, Ingrid


Sonja

Hoi Chantal,

Van harte gefeliciteerd met deze oprecht verdiende titel! :)
En natuuuuurlijk een pootje van Billy en Sjefke, want zij zijn je ontzettend dankbaar voor al je goede zorgen! ;)

Groetjes, Sonja.

Chantalleke

Goh wat leuk. Bedankt!  :D Wordt er even stil van  :blush:
Voor mij was het eigenlijk heel vanzelfsprekend allemaal. Als ik zelf erg ziek ben ga ik ook naar een dokter, dus als één van mijn diertjes ziek is heeft die ook recht op de beste zorg, zelf als hij nog maar een weekje bij ons is.

Nog maar 6 daagjes medicijntjes te gaan nu..... :)

Groetjes
Chantal

Sara

Woohw dat heb je heel goed ge daan Chantalleke!!
Alle parkietjes zijn je dankbaar en wij ook natuurlijk!
JE hebt deze eretitel dik verdient! :D

Groetjes
En nog veel beterschap voor Billy en Sjefke ;)
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Pam

Hé Chantalleke,

VAN HARTE GEFELICITEERD, je hebt het zeker verdiend. :D

Groetjes Pam
Toedels Pam en Willem

esther

Chantal, van harte gefeliciteerd met je benoeming tot lid van de maand.
Je hebt hem echt verdiend en het is heel fijn dat het nu weer zo goed gaat met je parkietjes

Groetjes Esther

Robin

hey

proficiat met je nieuwe titel!
nog eens proficiat en kusjes van Luck

Missa

Proficiat Chantalleke met je benoeming!!
Het is je vanharte gegunt, je verdient het echt!!!

Missa

Carla

Ook van hieruit een HELE DIKKE PROFICIAT.
Ik hoop dat je nog lang mag genieten vna je parkietjes !!!!!!
:rolleyes:

Anita & Marisa

Hallo Chantalleke,

Van harte gefeliciteerd met je eretitel!
Je hebt hem dubbel en DIK verdiend!
Dankzij jouw goede zorgen en liefde zijn je parkietjes weer helemaal opgeknapt en dit vinden wij super van jou!

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

parkietje

gefeliciteerd met je mooie benoeming!!! :D

gipsy

Hoi chantalleke
HARTELIJK GEFELICITEERD met je benoeming van lid van de maand je hebt het echt verdiend en dat zullen je parkieten ook wel vinden ik wens je nog heeeel veeeel plezier met je parkietenvriendjes

noeltje

gefeliciteerd :thumbsupsmiley:

joey

gefeliciteerd Chantal
Wensen jou Sylvia Joey en Ian  :D  :D  :D

Josephine

van harte gefeliciteert van mij en mijn parkietje rakker!