Warmtelamp gezocht, omg Leidschendam

Gestart door lovesbudgies, november 07, 2009, 15:53:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lovesbudgies

Hallo iedereen,

zoals sommige misschien al gelezen hebben, zijn 3 van mijn parkietjes ziek. Ze zitten bol en hebben het koud.
Ik heb maar 1 warmtelamp in huis, dus bij deze wil ik vragen of leden in de buurt van Leidschendam misschien een
infraroodlamp te leen hebben?

Alvast heel erg bedankt :)

Lisanne

Moppers

smsje gestuurd, ik heb er nog een die warmte en wit licht geeft.

Sanne

Hallo Lisanne,

Ik heb mijn warmtelamp destijds bij de kringloop gekocht voor 'n euro of 5. Je zou eens een paar kringloopwinkels in de buurt kunnen bellen of ze er toevallig eentje hebben :).
Ook zijn de warmtelampen op marktplaats niet zo duur. Er staat er eentje in Leiden voor 10 euro en eentje in Leidschendam en daar vragen ze 12,50 euro voor. Maar je kunt natuurlijk altijd proberen om iets minder te bieden ;)
Maar als je er eentje van iemand zou kunnen lenen die in de buurt woont is dat natuurlijk ook 'n optie ;)

Groetjes,
Sanne

lovesbudgies

Hoi! Bedankt voor jullie reacties!

Jammer genoeg ging de enige warmtelamp die ik had eergister ook nog eens stuk, en had ik de laatste 2 dagen geen laptop in huis, dus heb die
laatste goede tip gemist. Helemaal niet aangedacht om op marktplaats te kijken, wat stom! Ik kon het niet meer aanzien, dus heb ik 2 gloednieuwe
infraroodlampen gekocht bij de kijkshop. Beetje drastische maatregel, maar ze hadden het kouuddd.

Hopelijk kan iemand anders hier de tips van Sanne gebruiken! In ieder geval bedankt.
Moppers heel erg bedankt voor het aanbod  :) toen ik het smsje las (en terugstuurde) zaten ze al lekker warm in het 'zonnetje'.

Groetjes,

Lisanne