ziek of niet?

Gestart door KiimmBiimm_, november 05, 2009, 21:58:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KiimmBiimm_

Hallo Allemaal

ik zit een beetje met een dilemma, we hebben 2 parkietjes en ik zie ze nu al 2 dagen bol zitten, en zodra ik er ben doet barney net  of er niets aan de hand is en Coco zit toch wel een beetje stilletjes en bolletjes op een stokje.

maar toch zijn ze vrij levendig eten goed drinken goed en vooral  barney speelt heel erg veel.
en heb een beetje een discussie met mijn vriend ik vind aan de ene kant dat we naar de DA moeten want zou het mezelf niet vergeven als die 2 iets overkomt en ik te laat naar de DA ga.
maar mijn vriend zegt dat t allemaal mischien wel mee valt en t ons dan een hoop geld kost voor niets.
het is niet dat we de kosten niet willen betalen.
maar we weten eigenlijk niet helemaal zeker of er wel iets aan de hand is.

heb fotos gezien op het forum over bol zitten en bij hun is het toch iets anders. Coco zit bol net alsof ze zichzelf opblaast en barney zit bol en staartwipt en het lijkt net alsof het hartje heel hard aan het bonsen is maar zodra wij in de kamer zijn is er niets aan de hand.

hebben jullie mischien wat tips voor ons.

Groetjes bezorgde baasjes

Parkieten-Freak

Als het gedrag en/of de houding van je vogels (dus ook het bolzitten en eventueel staartwippen) afwijkt van hun normale gedrag, is het zaak om beide vogels een keer te laten onderzoeken bij een dierenarts.
Gewoon, voor alle zekerheid.