Jong, niet vliegend mannetje gezocht

Gestart door Joyce, oktober 31, 2009, 01:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joyce

Hoi allemaal,

Sinds enkele weken heb ik een nieuw thuis. Omdat mijn baasje mij graag een vriendje wil geven, zoekt zij nog een grasparkiet. Zelf ben ik een kruipertje, daarom wil mijn baasje nog graag een kruipertje (een jong mannetje) zodat wij er samen flink op los kunnen klimmen. Ik woon in Limburg, dus het zou wel fijn zijn als mijn nieuwe vriendje uit de buurt komt. Wie kan mijn baasje verder helpen?

Groetjes, Tijger (tjilp).

lovesbudgies


angelientje

hoi

ik heb nog jong mannetje van deze jaar, die is ook kruipersziekte. je mag hem gratis afhalen, hij kan ook niet goed vliegen!!
ik woon in deurne brabant.


ik weet niet waar je ergens woont in limburg.

groetjes angelien

Moppers

Ik las het berichtje van Angelientje op het prikbord en dacht gelijk aan Tijger.

Aangezien Bob al een maatje heeft (die weliswaar wel kan vliegen), en Tijger voor zover ik weet nog niet, heb ik daar niet gelijk op gereageerd.

Mocht het kruipertje niet bij Joyce en Tijger terecht kunnen, dan is hij alsnog van harte welkom bij mij. Als hij dus om wat voor reden dan ook niet bij Tijgertje in kan trekken, geef maar een gil (doe maar via pb).


Joyce

#5
Zoals in een andert topic te lezen is, heeft Tijger vandaag een nieuw maatje gekregen. Bedankt voor al jullie hulp bij het zoeken! Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic  :D

Groetjes, Joyce.

U vraagt en wij draaien ;) *KLIK* Gr. Ingrid