Pb beantwoorden, kan forumnaam niet vinden?

Gestart door Moppers, oktober 26, 2009, 15:22:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Ik kreeg een pbtje van een nieuw forumlid, orkaan13.
Ik klikte op antwoorden, typte mijn antwoord, klikte op verzenden. Vervolgens krijg ik de melding dat het bericht niet verzonden kan worden omdat de forumnaam orkaan13 niet bestaat.
Als een lid zich afmeldt, dan is het profiel niet meer zichtbaar etc, maar bij haar was dat niet het geval. Ook probeerde ik het berichtje te versturen via antwoorden, dus als reactie op een bestaand pbtje, aan mij verzonden door een bestaand lid met een bestaande forumnaam.

Vlak daarvoor had ik gereageerd op een pbtje van Mars, daarbij geen enkel probleem, het werd gewoon verzonden. Het ligt dus niet aan de 'pb-functie' zelf.

Ben ik nou leip? :P

Ik hoop dat de oorzaak te achterhalen is. Wat mij betreft heeft het geen haast, 'orkaan13' (Daphne) heeft namelijk haar emailadres in haar profiel vermeld, dus ik kon mijn antwoord via de mail toch nog aan haar sturen.

Jorijn

orkaan13 heeft haar account aangeboden ter verwijdering, zodra dit verzoek ingediend is is het ook niet meer mogelijk hier PB's aan te sturen. Je zal verder contact met haar dan ook per e-mail moeten moeten :-)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Moppers

Ah, oke, dan is het dus geen mysterie.
Dankjewel Jorijn!