sinds vriendje/vriendinnentje lui geworden?

Gestart door KiimmBiimm_, oktober 25, 2009, 16:48:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KiimmBiimm_

hallo allemaal

zoals jullie al hebben vernomen heb ik sinds kort een vogeltje erbij
sinds onze coco er is wil onze andere vogel barney niet echt meer rond vliegen of hij blijft in zijn kooi of op zijn speeltuin terwijl hij hiervoor een druk mannentje was wat zich overal tegen aan bemoeide,
hij ziet er verder niet ziek uit hij kan goed met coco opschieten en zit volgens mij redelijk goed zin zijn velletje
weten jullie mischien wat er aan de hand is. ik mis mijn bemoeierig mannentje met zijn geschreeuw.


groeten Kim

KIP EN KIM

ik denk je mannetje juo nou aant vervangen is voor ze andere gezelschap,
ik raad je ook aan ze eerst allebei apart tam te maken want anders ken je het nog wel s lastig ggan krijgen.
ik heb zelf ook ondervonden dat mijn kip erg moeilijk is gaan doen toen ik een andere parkiet erbij had
dus ik wens je heel veel succes en hoop dat het allemaal goeg gaat
groetjes kim & kip 8)

KiimmBiimm_

nou hij zit nog wel erg graag bij ons, maar eerst vloog hij veel meer nu zit hij of op ons of op zijn speeltuin

ibi

Misschien moet hij nog wennen dat hij nu 2 vriendjes heeft, Jij en Coco.
Hij moet nu ook zeker meer aandacht aan Coco geven en jij hoeft minder aandacht aan barney te geven, omdat die nu ook aandacht krijgt van Coco  ;)

Als hij nog graag bij jullie zit ziet hij jullie toch nog wel staan hoor ;).

Vliegt Coco ook al los?

groeten

KiimmBiimm_

jah Coco is zo goed als tam op dit moment dus ze vliegen lekker samen alleen barney blijft meestal zitten ipv vliegen terwijl Coco erg veel vliegt en barney begint een beetje te dik te worden dus moet er echt op letten