Grote doorbraak !!!

Gestart door KiimmBiimm_, oktober 24, 2009, 01:03:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KiimmBiimm_

Hallo allemaal,

dit is niet echt een vraag maar wil het wel heel erg graag met jullie delen :D

sinds kort heb ik er een gevleugeld vriendinnetje bij  genaamd coco maar wat we ook delen ze zag ons niet staan , behalve als we wat lekkers hadden dan was ze haantje de voorste:D
dus de moed was ons al een beetje in de schoenen gezakt.
en toen we een dagje weg waren geweest vandaag, is er toch iets bijzonders gebeurd :D
ik haalde mijn parkietje barney eruit want hij is gelukkig wel al wat tammer alleen hij was wat chagrijnig ( is hij altijd als we er een dagje niet zijn geweest, en t gaat gelukkig altijd weer over:P) en toen dacht ik laat ik t eens bij coco proberen.

EN JULLIE RADEN HET NOOIT:

ze ging zo hoepla op me vinger zitten en ik schrok er zo erg van dat ik n minuut mijn hand niet durfde te bewegen. na die minuut heb ik der uit de kooi gehaald ( ze bleef gewoon zitten) toen probeerde ik t met mijn andere hand ( en hoepla ze ging daar ook op zitten) heb er snel mijn vriend bij geroepen en je raad t nooit ja hoor ze ging ook bij hem zitten.
t lijkt net of t kwartje is gevallen :D
ze zijn nu heerlijk aan het slapen.
maar wij zijn dolgelukkig dat onze Coco ons toch is gaan vertrouwen:D

dit wilde ik even met jullie delen:D

Snaveltje Barney&Coco

Groeten Kim &Robin

Helena

Wat ontzettend leuk....................eindelijk een doorbraak en ik kan me heel goed voorstellen dat je zo een minuut heel stil hebt gestaan.

Dit is puur genieten van je grasjes.

KiimmBiimm_

inderdaad geweldig,

het was vandaag ook alweer over haha, ze komt nu alleen op ons zitten als onze barney bij ons gaat zitten.
maargoed we wachten gewoon even af.
ben al blij genoeg dat ze ons ook al is het een klein klein beetje vertrouwd:)
hoop dat ze nog wat tammer wordt, maar zo niet kunnen we daar ook mee leven hihi