voorstellen

Gestart door Helena, oktober 09, 2009, 20:29:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Helena

Hallo, ik ben Hélène, hier ooit heel lang geleden al geregistreerd onder de naam Helena.
Ik zal me even opnieuw voorstellen, want het is echt jaren geleden dat ik dit Forum heb bezocht.
Zoals jullie misschien al gelezen hebben ben ik benaderd om foto's te leveren voor jullie jaarlijkse kalender, maar ja wie ben ik dan.
Een parkietenfreak net zoals jullie, alleen dan meer actief op het GO Forum.
48 jaar oud en al 25 jaar getrouwd met Martin, we hebben 3 kinderen, Koen ( 22 ), Myrna ( 20 ) en Ilse ( 18 )





Mijn hobby's zijn het houden van parkietjes, voornamelijk grasjes,



Maar ook valkjes.



Kweken doe ik al jaren, zowel in aparte kooien als koloniaal.



Fotografie is dus mijn 2e hobby en ook de hobby's van huisgenoten worden op de foto vast gelegd.





Zo ook de huisdieren, zowel in als om het huis.
Hier maar enkelen geplaatst, want we hebben heel wat huisdieren.
Ongeveer 40 vogels, 4 cavia's, 2 katten en een hond, de goudhamster is kort geleden overleden.





Maar ook fotografeer ik mijn grasjes als ze er minder goed uit zien, voor educatief gebruik.
Zoals hier Ice-T,  heftig in de rui.



En ook ander vogels  "In den vreemden",  hier een Nijlgans met jonkies, gefotografeerd aan een meer in Zwitserland, waar ik was voor het WK Röhnraderen van mijn dochter.



Ook werk ik nog zo'n 4 dagen per week, dus jullie snappen dat al mijn vrije tijd zit in het observeren en fotograferen van mijn grasjes.

Net als jullie ben ik zeer benieuwd naar de parkieten kalender van 2010, waar ik graag aan mee heb willen werken, want ondanks alle kritiek, terecht of onterecht, draag ik het NOP een zeer warm hart toe.

Parkieten-Freak

#1
Welkom op het forum, Helène, en wat ontzettend fijn dat Sanne jouw foto's voor de kalender mag gebruiken.
Het is alom bekend in de parkietenwereld dat jij zeer fraaie foto's maakt, we stellen je dan ook graag de gelegenheid om hier wat van je mooie werk te laten zien.  :D

Wat ik er tot nu toe van Sanne's kalender gezien heb, ziet er zeer fraai uit.  ;D
De kalender wordt echt een mooi "visitekaartje". Mogelijk gemaakt door creatieve parkietenliefhebbers van twee fora, die elkaar helpen om iets heel moois te maken!  ;D ;D
Bedankt Helène!
Geweldig mensen!  ;)


Sanne

Hallo Hélène,

Welkom op dit mooie forum  :-X
Wat leuk dat je je hier even voorstelt ;D
Zo kom ik ook nog wat meer over jou te weten ;)

De kalender gaat echt prachtig worden met alle die prachtige foto's :D Ik heb al weer 'n beetje meer van de kalender klaar maar dat gaat 'n verrassing blijven totdat je de kalenders (5 stuks maarliefst :D) in huis hebt ;)

Ennuh, Anneke noemt 't wel mijn kalender, en het is ook wel mijn projectje, maar stiekem steekt Anneke ook de handen flink uit de mouwen met photoshop en straks ook nog met "knippen en plakken" ;D En daar ben ik natuurlijk heel blij mee :D

Groetjes,
Sanne

NickyRose


Chicowen

Hee Hélène!
Welkom (of ook wat welkom terug) op het forum!
Heb gisteren even wat foto's van je zitten bekijken, ze zijn werkelijkwaar prachtig!!
Groetjes,
Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Helena


Helena

Citaat van: Chicowen op oktober 10, 2009, 05:01:27
Hee Hélène!
Welkom (of ook wat welkom terug) op het forum!
Heb gisteren even wat foto's van je zitten bekijken, ze zijn werkelijkwaar prachtig!!
Groetjes,
Marjolein


Dank je.