Tjabie ingeslapen

Gestart door valenta, oktober 07, 2009, 20:31:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

valenta

Beste Leden,

Tot mijn grote spijt kan ik jullie mededelen dat ik tjabie helaas in hebben moeten slapen.

Er zat inderdaad een ei dwars, het eitje was in haar eileiders gegroeid en die kon de da er niet uit halen.

Ik heb afscheid van haar genomen en zij is vredig ingeslapen.

Groeten Natas

Sjaakie

Ik heb je vorige topic hierover gelezen en gelukkig dat je een second opinion had gevraagd en je daar vandaag terecht kon. Hoe naar het ook is, Tjabie hoeft nu niet langer te lijden..... dat willen we als dierenvrienden nooit op ons geweten hebben toch.

Veel sterkte!

Groetjes
Melinda

valenta

Daarom, ik had me er alleen niet op voorbereid dus ik wist niet wat me te wachten stond.

Wilde haar in de eerste instatie mee naar huis nemen, maar de da zei dat ze verschrikkelijk veel pijn had.

Ik ben toen terug met haar de naar de auto gelopen en afscheid genome...

Dank je wel sjaakie

Parkieten-Freak

Oh Valenta, wat ontzettend naar voor je. :(
Laat het een troost voor je zijn dat Tjabie nu geen pijn meer lijdt.
Veel sterkte!


valenta

Tjabie heeft inderdaad nu geen lijden meer, maar als ik gewoon eerder naar de da was gegaan had ze misschien het eitje er al uit kunnen halen...

:( Dank je wel iedereen

Sanne

Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van Tjabbie :(

Groetjes,
Sanne

Milo-Pixel


Chicowen

Heel veel sterkte, maar weet dat Tjabie nu geen pijn meer heeft en vanachter de regenboogbrug naar je kijkt.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

valenta

Nee klopt, zij heeft geen pijn meer.. en dan moet k straks zijn kooitje en al zijn speeltjes opruimen.. owh wat doet het toch zeer

Moppers

Ach jeetje, dat is wel onverwacht ja!
Heel veel sterkte meis!

valenta

Ik heb net een mooie collage met fototjes gemaakt, en zijn favorite spiegeltje eronder gehangen..

Idske

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Tjabie!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Caradow


roha

Wat een mooi aandenken, zo´n fotocollage.
Nogmaals sterkte.

valenta

Ja vond ik ook wel :)

Moet nu eerlijk bekennen dat ik er wel vrede mee heb hoor.. Ik was helemaal over mijn toeren. Voor tjabie is het beter dat zij niet meer leeft, maar het blijft toch een enorm gemis ik weet dat heel veel leden dit wel kunnen bevestigen.

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie lieve berichtjes!  :)

hillie

Veel sterkte met het verlies van tjabie.... :( :(

Bas

Heel veel sterkte met het verlies... mischien eens denken aan een opvolger voor tjabie (vervangen kun je tjabie nie maar maybe wel een waardig opvolger vinden)

valenta

Hoi Bas,

Bedankt voor je reactie. Er komt inderdaad wel een opvolger van Tjabie, eens een parkietje altijd een parkietje. Tjabie is inderdaad niet te vervangen, zeer zeker niet te vervangen. Ik heb al een aantal parkietjes gehad in mijn leven maar zo een als zij, nee kom ik nooit meer tegen. Maar ieder vogeltje is identiek gelukkig maar :)


Ik wil alleen eerst even op mijn gemakkie gaan kijken. En uiteraard deze verse wond nog laten helen.

Ik koester mijn mooie momenten met Tjabie ik zal haar echt nooit vergeten!

Kleintjes

Oei oei.. ik zie dat ik nog niks gezegd heb :(

Ook namens ons alle 6 hier natuurlijk stekrte met 't verlies van je vriendinnetje Tjabie. Zoals je zelf al zo mooi schreef: Ze heeft nu geen pijn meer en ik koester mijn mooie momenten met Tjabie: Ik kan 't hier alleen mee eens zijn, dat je de mooie dingen koestert.

Groetjes, sterkte en liefs: Maartje, Mano en de Kleintjes Mini, Silly, Tweety en Kruumel
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses