Opvang gezocht 17 t/m 25 Okt. '09 omg. Leidschendam (Zuid-Holland)

Gestart door lovesbudgies, september 26, 2009, 02:41:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lovesbudgies

Hallo lieve forumleden!

Ik zoek iemand die op mijn parkietje Poekie wil passen. Liefst woonachtig in de provincie Zuid-Holland, ikzelf woon in Leidschendam, tussen Den Haag en Zoetermeer in. Het gaat om de herfstvakantie, van 17 tot en met 25 Oktober.

Als je wel op Poekie wilt passen vind ik het prettig als: je veel thuis bent en hem veel aandacht kan geven (hij is nl heel tam en heeft veel aandacht nodig), hij ook even los mag vliegen elke dag, je goed op hem let als hij los aan het spelen is (hij is nogal een brokkenpiloot), je een niet te druk huis hebt (hij is geen kinderen gewend), je verstand hebt van parkieten.

Als je hem voor een weekje een liefdevol thuis wilt geven dan hoor ik het graag!

Veel liefs,

Lisanne en een knuffel van Poekie.


Moppers

Hoe groot is de kooi?

Deze Hagenees wil namelijk wel voor oppas spelen, als de kooi niet te groot is (hij moet wel ergens neergezet kunnen worden natuurlijk). Er zitten wel wat maartjes bij:
Jullie moeten de kooi zelf komen brengen en ophalen, ik heb geen auto.
Ik heb 2 kruipertjes. Er is dus een kans dat jouw parkiet(en) drager worden van de kruipersziekte. In principe moet dat geen probleem zijn (met parkietjes van de ambulance mag je toch niet kweken, en het dragerschap verdwijnt na een tijdje als ze er op deze manier mee in aanraking komen), maar ik vind dat ik dat wel van tevoren moet vermelden.
Ik werk 4 dagen per week en ben daarnaast gemiddeld 1 dag per week bij de dierenambulance. Ik ben dus niet erg veel thuis, maar als ik weg ben kunnen mijn 6 andere parkieten (4 gras, 2 valk) hem volop aandacht geven, daar mag hij dan vlakbij staan.

Mij maakt het niet uit of het 1 parkietje is of meerdere (al helemaal niet als er een ambulancepietje bij zit!!!), hij mag bij mij dagelijks los als ik uit mijn werk kom, ik heb geen kinderen, geen andere huisdieren dan parkieten. En verstand van parkieten heb ik ook ;)

Laat maar via pb weten of je me een geschikte oppas zou vinden.

lovesbudgies


lovesbudgies

#3
Poekie mag vanaf vrijdag lekker bij Moppers logeren.  ;D
Hier mag dus een slotje op.

Fijn dat je zo'n goede oppas hebt gevonden voor Poekie!
Enne....een hele prettige vakantie natuurlijk!:)
Op verzoek *klik*  ;)
Gr.Sonja.