Parkietenfreak kalender

Gestart door Mars, september 23, 2009, 21:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Beste mensen,

Het einde van het jaar komt er weer aan (jawel!) en dat betekent al snel een nieuw jaar. En voor een nieuw jaar een nieuwe kalender.
Ik wil ook voor 2010 graag weer een jaarkalender maken, met foto's van onze eigen parkietjes.

Van jullie ontvang ik graag jullie mooiste digitale foto's onbewerkt en ook niet verkleind, zodat we weer een prachtige kalender samen kunnen stellen. De opzet van deze kalender wordt weer ongeveer hetzelfde als die van vorig jaar.

Mensen die een kalender bestellen hebben uiteraard voorrang met hun foto's op mensen die niet een kalender bestellen.
Verder is de kwaliteit en grootte van de foto's van belang.

De prijs van de kalender zal 10 euro worden, daarvan zal een deel van de opbrengst naar het NOP gaan. Verzendkosten zullen vermoedelijk 2,20 euro zijn, maar ik streef er naar om de kalender klaar te hebben voor de meeting. Dus meetinggangers kunnen zich naar alle waarschijnlijkheid de verzendkosten besparen.

Als je interesse hebt in een kalender, mag je me een PB sturen.

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Mars

Beste mensen,

Sanne vindt het een uitdaging om voor 2010 het ontwerp van de kalender op zich te nemen!
Dat lijkt ons erg leuk en ik ben erg nieuwsgierig naar het resultaat!

Foto's en bestellingen mogen dus gemaild worden naar Sanne.

Sanne, ik geef het 'kalenderstokje' hiermee aan jou over ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Smikkelparkiet

Waaauw!
Ik ga vast een hele mooie foto van mezelf uitzoeken!  ;D
Wordt het een soort Pirelli kalender?

Mars

Nou zeg... Smikkel!

Hoewel ik me zo voor kan stellen dat zo'n parkietenkalender in de ogen van een parkiet er erg aantrekkelijk uitziet... Allemaal 'schone' parkietenmannen en -popjes...

Maar ik wil jou wel op mijn kalender hebben hoor...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Smikkelparkiet

Ik wil jou ook wel op een kalender hebben.  :-*

Vet! Cool! Een Pirelli kalender met uitsluitend Marsreepjes!  :D
Misschien kan Senna die ook maken?  :D


Sanne

#5
Hallo allemaal! ;D

Ik heb de eer om voor 2010 de enige echte Parkieten-Freak kalender te maken :D. Maar zoals Mars al zei: daarvoor zijn wel heel veel hele mooie foto's nodig ;). Het liefst zo groot mogelijk :).

Iedereen die dus mooie foto's heeft van zijn of haar vogeltje stuur ze alsjeblieft naar mij in groot formaat en misschien komt jouw parkietje wel op de kalender! ;D

Iedereen die een kalender wil bestellen kan zich hiervoor natuurlijk ook bij mij melden :)

Groetjes,
Sanne

@ Smikkelparkiet: heeeeel misschien is er voor jou nog wel 'n klein plekje op de kalender... ergens achter een andere vogel ofzo :P

Milo-Pixel

Voorkeur voor bepaalde dingen/acties die de grasjes doen? Ik ga op zoek naar wat foto's :) zou het leuk vinden als er weer een kanjer van mij in komt ;)

Petr@

Moeten er dan weer 2 opgestuurd worden. En naar welk email-adres of gaat het via PB.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Mars

Ik zou gewoon meerdere foto's opsturen (met een max. van 4/5), hoe meer kans je hebt toch?

Via PB kun je geen foto's versturen, dus per e-mail. Als het goed is staat Sanne's e-mailadres wel in haar profiel.

Dat is dus niet zo... Sanne... wil je je e-mailadres in je profiel vermelden? Dan kunnen we je mailen!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Petr@

Ja dat zou wel zo makkelijk zijn he,,anders beetje moeilijk versturen die foto"s ;)
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Sanne

#10
Als het goed is is m'n emailadres nu zichtbaar :D

Dus kom maar op met die foto's! ;D

Ennuh alle acties van grasparkietjes zijn welkom ;). Mocht ik later nog naar 'n specifieke actie op zoek zijn dan zal ik de mensen die 'n foto hebben gestuurd wel even mailen ;)

Wouter

Ik heb inmiddels mijn foto's gestuurd. Ik hoop dat ze aangekomen zijn! ::)

Parkieten-Freak

Die van mij heeft Sanne zelf gemaakt: onze Crook is twee weken op vakantie geweest bij Sanne.  ;)


Sanne

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels foto's ontvangen van Wouter en Renate ;)
Ik heb natuurlijk nog eigen foto's en foto's van Croky, maar ik heb dus nog heel veel foto's nodig! Dus mensen kom op zoek die foto's uit en stuur ze op ;D Hoe eerder hoe beter, want de kalender van dit jaar wordt 'handwerk' ;)

Groetjes,
Sanne

@ Anneke: tja, als je hier als parkiet logeert loop je natuurlijk het risico om op de foto te komen  :-X

Pietje

#14
ik heb ook wat foto's naar je gestuurd ik hoop dat je er wat mee kan  ;D

wanneer moet je hem betalen tegelijk met het meetinggeld? (als ik kom)

groetjes

Mars

Mijn foto's zijn ook onderweg hoor Sanne ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sanne

#16
Beste Pietje,

De kalender mag je bij mij bestellen door mij een pb'tje te sturen of een email. Dan zal ik je het rekeningnummer sturen.
De meeting heeft een apart topic met alle informatie en dat staat los van de kalender ;)
Binnenkort komt er nog wel informatie over de 'deadline' voor het bestellen en betalen van de kalender ;)

Groetjes,
Sanne

Petr@

Ook mijn foto's zijn weer onderweg ;D
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Milo-Pixel

Ik heb nog geen tijd gehad om foto's uit te zoeken.. School vind het blijkbaar leuk om mijn dagen vol te proppen met huiswerk  :(
Ik doe het zo snel mogelijk, maar weet niet zeker of het gaat lukken..

Sanne

Hallo allemaal! ;D

De foto's voor de kalender kunnen ingezonden worden tot en met aaanstaande zaterdag. Dus als je wil dat jouw parkietje op de kalender komt stuur dan heeeel snel je foto's naar mij ;)

Hier nog even in 't groot:

Foto's insturen kan t/m zaterdag 3 oktober!

Groetjes,
Sanne