Voorstellen

Gestart door Pepelove, september 12, 2009, 18:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pepelove

Ik zou me even voorstellen.
Ik ben Peter ben 18 jaar oud. Ik ben nieuw op dit forum maar ik ben niet nieuw met grasparkieten. Ik heb al jaren ervaring met deze beestje zowel in kooi/als volière alleen houden en met meerdere houden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en ik jullie

Ik heb een volière met 7 grasparkieten waarvan 1 koppel aan het broeden is. Ook zitten naast grasparkieten, 2 valkparkieten in 1 ka-kariet (komt nog 1 bij) en 4 kwartels.  Op mijn hyves staan paar foto's van mijn vogels

http://peterboels.hyves.nl/album/15596741/Vrienden/PwytNK3d/

Groeten Peter

Parkieten-Freak

Welkom op het forum Peter!  :)


carla-dobbe

Hey Peter,

Welkom op het forum!! ik wilde de foto's bekijken, maar ik heb geen toegang tot dat album, moet je denk ik even de instelling van het album veranderen, dat iedereen het mag zien!!

Groetjes Carla,
Noddy & Yrsa

Milo-Pixel

Welkom op het forum, Peter! :)
Bedoel je met ka-kariet niet een kakarikie?

Ingrid

Euhm helemaal nieuw ben je niet op dit forum, dus zal ik maar zeggen: welkom terug ;)

Pepelove

Hallo,

Klopt ben al eerder hier geweest maar op een andere naam. Maar ik begin met een nieuwe start.
Ik heb de foto's nu in een album staat waar je ze wel kunt zien.
Kijk gerust :D

Niet alle grasparkieten staan erop, maar  wel wat. Ik verwacht eind september jongen van een koppel grasparkieten.
Kakariet en wat jij zegt het kan beide ;)

Groeten Peter

SjempieJ

WELKOM PETER ;Dik zal gelijk je foto's Bekijken ;)

Sjaakie

Hoi Peter,

Het album is nog niet toegankelijk hoor. Ik heb zelf ook een Hyvesprofiel, maar dan nog is het alleen toegankelijk voor "vrienden". Je zult er toch nog even naar moeten kijken  ;)

Groeten
Melinda

Wouter