Vriendje gezocht voor Sammy

Gestart door lovesbudgies, september 12, 2009, 12:49:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lovesbudgies

Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar een vriendje voor mijn popje Sammy.
Ze is 6 jaar, en niet helemaal tam, ze gaat op mijn hoofd en schouders zitten maar handen zijn wel een beetje eng, ze is ontzettend lief
en heeft een zachtaardig karakter en is gek op andere vogeltjes.

Het vriendje moet een mannetje zijn, en het liefst wat ouder aangezien Sam ook al zes is. Hij moet rustig en sociaal van aard
zijn en liefst tam of enigzins tam.

Dat klinkt een beetje gek, dat ik schrijf dat hij rustig en sociaal moet zijn, maar dat komt omdat ik bij logies heb gemerkt dat ze alleen
op de rustige mannetjes valt, en ik had al een vriendje voor haar gekocht, maar dat bleek achteraf helemaal niet te klikken, want hij
was te druk voor haar. Ze zitten nu apart van elkaar.

Het vriendje en Sammy komen in een kooi van 1 meter bij 50 cm en 80 cm hoog, ruimte genoeg dus  :D, er zitten knotwilgentakken in en alvast
2 voerbakjes, 2 drinkbakjes etc., Sammy krijgt (word nu overgezet op) Harrison's pellets, elke dag groenten, fruit, kruiden, gekiemde zaden, en ze vliegt elke dag een paar uur vrij in de kamer, waar nog een pk-boom staat een hangrek om op te zitten en een golliwoog. Ze is pas nog voor 150 euro ( ::)) naar de vogelarts geweest (en gelukkig helemaal gezond :P) dus er wordt ten alle tijde goed voor ze gezorgd!

Dus heb je een parkietje die op zoek is naar een vriendinnetje, dan hoor ik het graag!








Ingrid

Helaas is het gezochte en uiteindelijk gevonden vriendje voor Sammy na 1 dag overleden. De berichtgeving daarover is hier te volgen: Vriendje voor Sammy gevonden, helaas na 1 dag overleden

Dit topic krijgt een slotje *KLIK*