Nieuw parkietje Twitter

Gestart door liesanne, september 07, 2009, 11:33:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

liesanne

Hoi Allemaal,

Ik wacht op mijn nieuwe parkietje; Twitter.
Op zaterdag mag ik hem gaan halen! Ik kan bijna niet wachten. Ik heb hem wel al op foto's gezien, maar nog niet in het echt.
Als hij/zij er is, dan zal ik hem showen hier op de site.
Denk nog veel aan Parka, maar kijk erg uit naar Twitter.

Doeiiiiiii   Liesanne. ::)

Jorijn

lol, Twitter. Gave naam 8) (afgeleid van Twitter.com?)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

liesanne

Ja, telkens als ik twitter hoorde als iemand dat zei, dan dacht ik aan een vogeltje! Vandaar dat hij/zij zo gaat heten.
Ik ben de dagen aan het aftellen. nog 4 dagen!!!

Milo-Pixel

Wat ontzettend leuk Liesanne :) Ik ben blij te horen dat je zo uitkijkt naar Twitter!

liesanne

Nog 1 nachtje slapen!!!
De kooi staat klaar met alles nieuw erin.

Laat wel horen als hij er is.
:-X :-X :-*

Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

liesanne

TWitter is er!! Zij (denken we ) is ontzettend lief. Ze zit alleen nog de hele tijd op 1 plekje in de kooi en ik heb haar nog niet zien eten. Gisteren hebben we haar opgehaald. Ze moest ook een uurtje in de auto, dus we denken dat ze nog bij moet komen. Ze is nu 8 weekjes. Ze is niet bang voor handen en ze stapt zo op je vinger.
We zijn hier in huis allemaal verliefd!!!!!!!!!!!!!!! :-* :-*

roha

Je kan t voerbakje misschien bij het stokje waar Twitter nu veel zit, hangen.
Hou de ontlasting in de gaten, daat kan je aan zien of Twitter eet. Donkere/zwarte poepjes betekent dat ze weinig-niets heeft gegeten. Maar Twitter zal vast wel wat gegeten hebben toen jullie niet keken ;)

Veel plezier!! :)

Wouter

Wat leuk dat je nieuwe parkietje er is. Aan het begin zijn parkietjes vaak erg wennerig. Na een tijdje, vooral als de radio aanstaat of parkietgeluidjes aanstaan zul je zien dat ze de kooi gaat verkennen. Als ze dan op de bodem naar eten zoekt kun je het beste ook wat voer op de bodem neerleggen.

Piknikki

Veel plezier met Twitter! Jullie worden vast beste vriendjes! ;D

liesanne

Twitter heeft wat gegeten. We hadden een schoteltje onder in de kooi gezet. Zijn ontlasting is volgens mij wel goed. Zwartig met een wit puntje erin. Vast.
twitter zit alleen de gehele tijd op 1 plekje en gaat nog niks verkennen. Ze mist denk ik haar vriendjes.
Als ik youtube aanzet met parkieten geluidjes, dan gaat ze wel mee fluiten.
Ik denk dat ze nog erg moet wennen en ze is snel moe. Ze is ook nog zo klein.

Groetjes Daphne (moeder van Liesanne)

roha

Fijn dat jullie Twitter hebben zien eten. Zwarte poepjes zijn een teken dat Twitter te weinig heeft gegeten. Misschien kan je wat trosgierst bij het stokje hangen, waar Twitter veel zit.

Kleintjes

Wat fijn om te lezen dat 't zo goed gaat met Twitter :)

Heel veel succes met jullie nieuwe vriendje!!

Groetjes, knuffels en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

liesanne

Twitter eet wel, maar verder zit hij alleen maar te zitten. Zijn poepjes zijn goed.
Ze fluit af en toe. Gisteren heeft ze even een opleving gehad. Kan het lang duren voordat ze gewend is? Kan ik haar het beste laten zitten of kan ik haar ook uit de kooi halen? Ze stapt wel gewoon op mijn vinger!
Ik vind het zo zielig voor haar dat ze zo stil is.

:-[

Moppers

Je hebt haar pas een paar daagjes. Dat ze een opleving heeft gehad geeft aan dat ze langzaam begint te wennen, maar ze is nog niet helemaal op haar gemak. Dat kan nog een paar dagen duren, maar ook nog een week of 2.
Als ze stil zit, dan vindt ze dat prettiger dan actief zijn. Ze moet nog even leren dat de omgeving veilig is en dat er niets engs gebeurt als ze actief is. Dat komt vanzelf wel goed.
Laat haar nog maar even in de kooi tot ze gewend is. Ze moet eerst de ruimte leren kennen vanuit haar kooi. Als ze nu los mag, dan kan het heel verwarrend voor haar zijn. Ze weet dan niet waar ze haar kooi terug kan vinden, ze voelt zich nog nergens veilig, dat is niet prettig voor zo'n diertje.

liesanne

Twitter is lekker gek aan het doen in haar kooi. Ze duikelt koppetje en ze verstopt zich achter keukenpapier. Ze is heel grappig. Ze maakt ook lekker wat herrie.
Gelukkig moest ze gewoon alleen maar wennen.

;D ;D

joopie en mutz

Zouden we twitter nog even op een foto mogen zien? :D Ik ben benieuw hoe ie eruit ziet!! :-*

Caradow

Heel veel plezier met Twitter dames!

Maar dan nu echt het verzoek om on topic te gaan, conform het reglement.
Foto's kun je eventueel showen in het fotoalbum

liesanne

Ik heb mijn afbeelding veranderd en dat is dus TWITTER. ik ga ook foto's in het fotoalbum zetten, maar dat moet ik nog uitzoeken met papa of mama.
Twitter is een schatje. Het gaat goed.

liesanne

Foto's staan in fotoalbum.

Doeiiiiiii
;D ;D ;D