grasparkiet zoekt soortgenoot en woonplaats

Gestart door helena22, september 04, 2009, 21:54:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

helena22

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben een groen/geel grasparkiet en heet Lolita. Mijn naam zegt het al, namelijk dat ik een vrouwtje ben. Ik ben geboren op 1 april 2008 en ben daarom nog net niet twee jaar oud. Ik woon op dit moment in Den Haag. Mijn baasje heeft mij helaas niet echt handtam gemaakt, maar ik hou er van om:

•Naar buiten te staren;
•Op mijn kooi te zitten;
•Te schommelen op mijn vertrouwde schommeltje , daarom gaat die ook mee
•Te baden;
•Meerdere soortgenoten tegen te komen;
•Met mijn baasje een babbeltje te houden.

Ik zoek een lieve baasje die ik blij kan maken. Natuurlijk probeer ik aan de huisregels te houden.

Mijn baasje geeft mij gratis weg, want ik ben er natuurlijk niet om winst te maken. Mijn baasje wil een goed thuis  voor mij en geef mij daarom niet zomaar aan iemand weg. Je moet wel weten hoe je een grasparkiet verzorgt.

Ik leefde hiervoor met een andere parkietje (Tipsy) . Die is helaas overleden. Hij werd 12 jaar.  Ik voel me nu echt eenzaam in mijn kooitje. Mijn baasje kon het verdriet niet aan toen Tipsy overleed en heeft toen besloten om geen partner voor mij te zoeken.

Mocht je geïnteresseerd zijn, neem dan contact op met mijn baasje,  caboqueen_a@hotmail.com

Groetjes,
Lolita

P.s:. Oja, moest van mijn baasje zeggen dat ze me graag wil zien in een liefdevolle omgeving.