Vriendje gezocht voor Kiki (Achterhoek)

Gestart door Duffy, augustus 30, 2009, 19:51:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Duffy

Hallo allemaal,

Voor mijn popje Kiki zoek ik een vriendje. Kiki is bijna 3 jaar oud en niet volledig tam. Ze heeft goed contact met alle kraaien in de buurt (jawel, die geluiden vindt ze erg interessant) en woont in een kooitje in de vensterbank voor het raam, waarvan de deur meest van tijd open staat, alleen niet als ik voor langere tijd weg ben. Ze zit graag op haar balkonnetje te kijken en staat ook graag met kooi en al buiten met goed weer.  :-*

Graag zou ik voor haar een vriendje willen (m/v) die tammer is als zij: ze hipt heen en weer over mijn hand en kletst terug als ze zin heeft, maar verder komt ze niet. Voorkeur gaat wel uit naar een mannetje. Het hoeft geen jonkie te zijn, mijn dame is ten slotte ook al wat ouder.
Ik wil ze graag aan elkaar laten wennen vanuit twee aparte kooien, de nieuwe parkiet zal aan de omgeving moeten wennen, maar mijn Kiki kennende zal ze eerst ook de kat uit de boom willen kijken. Daarna zal het er net aan liggen wat de twee willen hoe het verder verloopt.

Dus zoekt jouw vogeltje een nieuw vriendje om mee te hokken, stuur me een berichtje.

Groetjes, Duffy

Duffy

Hij mag op slot, Kiki en Sjef zijn gaan samenwonen.

Ingrid

U vraagt, wij draaien ;)

Heel veel plezier met Kiki en Sjef samen!