Oproep: foto's van speeltuintjes/speelbomen gevraagd!

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 22, 2009, 23:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Hallo allen,
Vandaag ontving in het onderstaande e-mailtje:

CiteerBeste moderator van Parkieten Freak,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Milly en geeft het kwartaal- magazine Papegaaien Journaal uit.
Voor de winter-editie ben ik op zoek naar mensen die wellicht foto's willen insturen van de speelplek van hun kleine kromsnavel.
Ik wil er echt een item van maken.
Mensen mogen foto's insturen met daarbij de naam, soort van de vogel(s), de naam en woonplaats van zichzelf en wellicht een klein stukje over wat ze hebben gemaakt, waarvan en waarom. Hoeft niet een heel verhaal te zijn.

Mocht u een oproep willen plaatsen (wil het ook zelf  doen) dan zou ik dat heel fijn vinden.
Ik hoop iets van u te mogen vernemen.

Met vriendelijke groet,

Milly Z.
www.papegaaienjournaal.nl

Hbben jullie mooie foto's van je speeltuin/speelboom?
OK! :)
Stuur ze naar
Milly (van het papegaaienjournaal). Wie weet staat straks jouw speeltuintje in dit blad!  ;D


Jinta

Hallo allemaal,

Mag ik er nog iets aan toevoegen?
Jullie kunnen de inzendingen sturen naar oproep@papegaaienjournaal.nl
voor 15 oktober.

Ik ben echt heel benieuwd!!!!

groetjes Milly

Parkieten-Freak

Ik zal morgen een foto van de speeltuin van mijn parkiet Croky insturen. Forumlid Sanne heeft het speeltuintje voor Croky gemaakt.  :D ;D


LovelyLizzy

Ik heb de foto van mijn parkietenspeeltuintje ook gemaild.
Ik had hem samen met mijn vader gemaakt en mijn vogeltje
speelt er de hele dag in!


Rub3n

Jammer dat de foto's hier niet geplaatst werden/worden. Ik ben zeer benieuwd naar andermans creaties. Ik zal zelf binnenkort een grasparkiet kopen en wil ook iets van een speelboom inrichten.

Piknikki

Je kunt hier eens kijken voor inspiratie: http://parkietenfreak.nl/r-parkietenboom.php
Wellicht als je contact opneemt met Papegaaienjournaal kun je wat meer te weten komen over waar de foto's te zien zullen zijn. :)

fullmetalgirl

hmm..

is topic misschien niet iets te oud ondertussen?  ::)

Parkieten-Freak

dit topic is inderdaad een beetje te oud, ik zal er daarom een slotje opzetten.

Leden die graag foto's van parkietenbomen en of speeltuintjes in willen sturen: ze komen op de parkieten-freak website te staan!
Je kunt foto's naar mij toesturen via email of via pb. Wel graag foto's van goede kwaliteit insturen! ;)