De groene pan.

Gestart door roha, augustus 15, 2009, 10:59:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

roha

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een Braet-pan mogen ontvangen. (Vanaaf maar pannekoeken bakken) :D
Er zat een brief bij met excuses voor de vertraging en waarom.
Het blijkt, dat er een aantal zaken niet goed lopen via de internetsite van leverancier Braet, die ook nog eens verouderd is.
Ze hebben daarom hun eigen site gelanceerd, waar je de vertrouwde 'Braetpannen' kan bestellen en t.z.t ook ook andere producten voor in de keuken.
Daarnaast blijkt er per april 2009 een prijsstijging te zijn geweest (niet veel duurder, hoor) en de verzendkosten zijn nu 6,75 euro.
Dus wil je ook zo'n pan, dan kun je dus het beste bestellen via hun eigen site:

www.degroenepan.nl

Kleintjes

Die prijsstijging valt nog reuze mee  :D

Eens zien of ik 'n nieuwe pan bij elkaar gespaard krijg, ze zien er nog altijd super uit hihii.
Dank je voor de verwijzing naar de site meiske!!!  ;D

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Dank voor de info!
Sint en kerst komen er weer aan ;) (duurt nog wel even)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

lovesbudgies

Zonder Teflon, goed zeg! Ze mogen wel op de site zetten, voor alle mensen met vogeltjes!

Nu alleen nog een gourmet-set, heb gelezen dat daarbij erg veel giftige stoffen vrijkomen.. misschien omdat iedereen z'n eten aan laat bakken:P

Bedankt voor de tip!