kooi ontsmetten voor nieuw parkietje

Gestart door liesanne, augustus 09, 2009, 21:48:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

liesanne

Ik krijg een nieuw parkietje in september. Ik had Parka, maar deze was heel lang ziek en is dood gegaan.
Hoe kan ik de kooi het beste ontsmetten? Kan dat met dettol? daar deed mama altijd het aanrecht mee schoonmaken als parka werd verschoond.
Ik wil wel zeker weten dat mijn nieuwe parkietje niet ziek kan worden. De kooi van Parka was nog net nieuw, dus zonde om weg te doen. Is een groot kooi.

Liesanne.

Caradow

Lekker soppen met Dettol en dan goed afspoelen, dan is de kooi helemaal klaar voor je nieuwe vriendje :)

Kleintjes

Citaat van: Caradow op augustus 09, 2009, 21:49:48
Lekker soppen met Dettol en dan goed afspoelen, dan is de kooi helemaal klaar voor je nieuwe vriendje :)

Wel even mama vragen om je te helpen met afspoelen, dit kun je 't beste doen met heet (!!) water.

Erg fijn dat je weer 'n nieuw vriendje krijgt Liesanne  ;D!! Houd je ons op de hoogte als je nieuwe vriendje er is?

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses