siliconen giftig voor parkieten

Gestart door parkietfanaatje, augustus 04, 2009, 16:05:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietfanaatje

Ik heb een vraagje.
Ik heb van die aluminium platen gekocht die aan elkaar kan bevestigen. En die ga ik zetten tegen een muur.
Ik heb dus geen achterwand maar de kooi staat recht tegen de muur. Er zijn gaten tussen de wand van de kooi en de muur en dat ga ik opvullen met siliconen. Maar is dat nu giftig want als ze er aan knabbelen...        
En hoe kan ik het dan oplossen?

Het gebruik van hoofdletters, comma's, punten etc. is toegestaan op het forum ;) Tekst aangepast! Gr. Ingrid

Caradow

Als je dan toch investeerd in alu panelen, waarom dan niet gelijk of panelen voor de achterkant meenemen of een trespa achterwand erbij aanschaffen...

Ja, silliconen zijn schadelijk bij inname en parkieten zijn knagers dus dit soort dingen moet je goed aanpakken...

parkietfanaatje

#2
Mijn vader betaald, ik ben slechts 12 (over 12 dagen 13). Maar hoe moet ik die spleet dan oplossen?

(Tekst wederom leesbaar gemaakt. Nogmaals het verzoek om leestekens te gebruiken! En ja, ook DAT leer je op de basisschool! Caradow)

Caradow

Door te zorgen dat je een achterwand hebt dus...
Dus door een gesprek met je vader aan te gaan hierover, hij zal dat toch ook wel bedacht hebben?

Kijk trouwens even naar de voorgaande berichten van je, daarin staan wat opmerkingen door ons beheerders geplaatst!

(en ja, ook als je 12, bijna 13 bent, mogen we dat echt van je verwachten ;))

parkietfanaatje

Ik wil gewoon een middel om spleten dicht te krijgen.
En daarbij wil ik niet nog een achterwand, we hebben dat er speciaal gezet om geen achterwand te hoeven kopen.
Dus wil ik een middel dat op te vullen.