Parka overleden

Gestart door liesanne, juli 30, 2009, 22:12:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

liesanne

Parka is overleden. We waren op vakantie en toen hoorde Liesanne het bericht.
We hebben voor de vakantie nog ons best gedaan en zijn nog naar amsterdam gereden om naar de VA te gaan. Hij kreeg medicijnen en we hebben buren ingeschakelt om voor hem te zorgen en de medicijnen te geven.
We zijn er allemaal kapot van, maar voor Parka was het het beste.
Hij was vanaf januari ziek! Het was een oude taaie. ( nou ja, oud was hij niet, 3 jaar)
Morgen gaan we hem begraven.

bedankt iedereen voor het meeleven tijdens het ziek zijn.

Groetjes liesanne en Daphne. :-[

Parkieten-Freak

Wat verdrietig voor jullie dat Parka overleden is. :(
Ik wens jullie heel veel sterkte.


Petr@

Sterkte,, jullie hebben zo goed je best gedaan voor Parka maar het heeft helaas niet mogen baten :(
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Moppers

Ach jeetje, na die hele ziekteweg toch een slecht einde. Ik heb danwel nooit gereageerd in het topic over Parka, maar ik las het wel hoor!

Liesanne en Daphne, heel veel sterkte. Het is overduidelijk dat jullie ontzettend veel om Parka gaven, heel veel van hem hielden, dus om hem dan te moeten verliezen zal vast zwaar vallen.

hillie

Jeetje wat een naar bericht dat parka is overleden. :(
En net jullie op vakantie waren gebeurt zo iets.

Maar jullie hebben er alles aan gedaan om hem beter te maken.
Dus daar ligt het niet aan.
Heel veel sterkte voor jullie beiden.

Milo-Pixel

Jeetje... Jullie hebben er echt alles aan gedaan :(
Heel veel sterkte met dit verlies..

Idske

Lieve Liesanne en Daphne,

Wat ontzettend naar en verdrietig dat Parka overleden is!
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met het verlies van Parka.
Wel moet ik zeggen dat ik jullie echt ontzettende doorzetters vond betreft dat jullie er alles aan gedaan hebben om Parka beter te krijgen.

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Mars

He, wat vervelend! Het zat er een beetje aan te komen, maar zeker als je op vakantie bent niet leuk!

Knuffel voor Liesanne, Parka heeft erg gevochten. Hij heeft altijd met veel plezier bij jullie gewoond.

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Marjolein90

Heel veel sterkte met het verlies! :(

SjempieJ

Wat vervelend Daphne en Liesanne  :o

Sterkte met dit verlies  :(

liesanne

Hierbij willen we even laten weten dat er veel lieve mensen op het forum zitten! Liesanne heeft een babyparkietje aangeboden gekregen via iemand op deze site. Ze is hierdoor minder verdrietig en kijkt weer uit naar een nieuw vriendje.
In september kunnen we hem waarschijnlijk ophalen. We kijken ernaar uit.
Parka is begraven op een mooi plekje in de tuin en er staat een vlinder op zijn grafje.
We missen hem wel elke dag, maar we kijken uit naar nieuw leven in de huiskamer.
Bedankt voor alle lieve berichtjes.
En we blijven dus wel actief op het forum.

Groetjes van Daphne en Liesanne.

Parkieten-Freak

Hallo Liesanne en Daphne,
Wat fijn dat jullie na al het verdriet op Parka toch weer iets moois hebben om naar uit te kijken!
Parka blijft voor altijd in jullie hart en jullie nieuwe parkietenvriend gaat ongetwijfeld ook weer een plaatsje in jullie harten veroveren!  :)


liesanne

Op 12 september mogen we het nieuwe parkietje gaan ophalen. We hebben al veel foto's van hem/haar.
Liesanne kijkt erg uit naar de komst van TWITTER. want zo gaat hij/zij heten.
Om Parka heeft ze nu nog steeds veel verdriet en af en toe vloeien er nog tranen. Maar ik hoop met de komst van Twitter dat dit steeds minder zal worden.
Parka staat met een fotocollage in onze kamer en als Twitter komt dan neemt die dat plekje in en gaat de collage naar Liesanne haar slaapkamer.
Bedankt voor alle lieve berichtjes en als Twitter er is, dan zullen we hem/haar wel showen.

Groetjes van Daphne.

Wouter

Hoi Liesanne en Daphne,
Mijn excuses voor dit late bericht, maar het was niet anders mogelijk vanwege vakantie.
Wat sneu zeg dat Parka het gevecht uiteindelijk toch niet gewonnen heeft, hij was zo dapper, en hij vocht zo goed. Maar uiteindelijk toch de kracht er niet meer voor. Jullie hebben het goed gedaan, en zo goed voor hem gezorgd. Ik weet zeker dat Parka kan terugkijken op een heel leuk en gezellig leven bij jullie!

Fijn dat een forumlid zo lief is geweest een nieuw parkietje aan te bieden. Ik hoop dat Twitter wat langer bij jullie blijft. Sterkte en veel plezier met Twitter!

liesanne

Wij hebben nu een aantal daagjes TWITTER in huis, ons nieuwe parkietje. Ze is fantastisch!
Het verdriet om Parka is hierdoor op de achtergrond geraakt. Vergeten zullen we haar niet, maar we gaan nu helemaal voor TWITTER! Parka haar foto hangt nog in de kamer, maar Liesanne kan er nu goed naar kijken zonder verdrietig te worden.
Wat ons betreft kan er op dit onderwerp dus een slotje!!

Liesanne en Daphne. ;D

Ingrid

Bij deze op verzoek een slotje *KLIK*

Heel veel plezier met Twitter en natuurlijk blijven jullie Parka altijd in jullie hart meedragen.