sparkey overleden

Gestart door Vlissjj, juli 25, 2009, 12:02:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlissjj

Hallo allemaal, ik wilde dit verhaal even kwijt omdat ik heel erg verdrietig ben.
ik heb een maand of 2 geleden een engelse grasparkiet gekocht.
ik had heel veel gelezen op deze site en heeft me ook heel vgeel geholpen met het tam maken van het diertje.
ze was al vrij snel tam en we waren dan ook heel blij met haar je kon lekker met dr knuffelen en we besteede erg veel tijd aan haar.
gister kwam ik thuis van mijn werk en zag tot mijn grote spijt dat ik het kooitje open had laten staan nu moet dit niet zo een probleem zijn want ze ging altijd op de kooi zitten van mijn kanarie, waar ik dr dan ook vond.
opgelucht als dat ik was was dat toch maar voor korte duur. toen ik dr oppakte merkte ik dat er wat mis was ze ademde raar en was zo slap als een vaatdoek helemaal ontdaan meteen naar de dierenwinkel en toen naar de dierenarts.
de dierenarts deed moeilijk over dat ik geen afspraak had gemaakt dus dat vond ik niet bepaald prettig maar na wat woorden heeft ze er naar geken en kwam tot de conclusie dat het erg gesteld was met dr.
naar huis en meteen alle voorzorgsmaartregelen genomen en ik hoopte echt dat het goed zou komen ik was er helemaal kapot van.
toen ik later naar spark ging kijken lach ze op de grond van haar kooitje heel; erg geluid te maken hartverscheurend.
ik heb spark uit dr kooitje gepakt en in me warme handen laten liggen en wat er toen volgde hoop ik nooit in me leven meer mee te maken. ze was zo aan het vechten en ademen en pieppen dan weer heel snel en hard dan weer minder tot ze uiteindeilijk in me handen haar laatste pijnkramp kreeg en toen was het gebeurt ik ben er helmaal kapot van me lieve schat zo veel pijn en nu is ze er niet meer.

hillie

Heel veel sterkte met het verlies van sparkey :(

Idske

Veel sterkte gewenst met het verlies van Sparkey!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

dennis007

veel sterkte toegewenst