Oproep aan adopteerders van ambulancevogels.

Gestart door Moppers, juli 16, 2009, 11:44:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Dit is een oproep aan iedereen die een vogeltje (of meerdere) heeft geadopteerd bij Dierenambulance Den Haag.

Twee keer per jaar komt ons magazine uit (kijk voor eerdere edities op www.dierenambulancedenhaag.nl bij archief). Daarin staan artikelen die met dierenwelzijn te maken hebben, verhalen en foto's over de werkzaamheden van de ambulancedienst en het hospitaal, dieren die een nieuw thuis zoeken, maar ook verhalen en foto's van geslaagde adopties. Deze oproep heeft met dat laatste te maken.

Het is altijd leuk om te horen hoe een dier dat bij ons in het hospitaal heeft gezeten zich helemaal heeft gesetteld bij een nieuw baasje. Meestal krijgen we inzendingen over katten. Het zou erg leuk zijn als we ook eens een vogeleditie konden plaatsen. Daarom zou ik jullie graag aan het woord willen laten.

Als je wil kan je mij een bericht toesturen over je nieuwe huisgenootje(s). Het hoeft niet per sé te gaan om grasparkieten, als je een ander vogeltje hebt geadopteerd mag die ook de ster zijn van je verhaaltje. Vertel wat je ervaring is, wat je er van vindt om een gevleugeld adoptantje in huis te hebben, wat jouw vogeltje zo leuk maakt, hoe je ziet dat hij/zij zich thuis voelt etc. Er mogen ook foto's bij.

Ik zal kijken of ik er zelf een inleiding bij kan/mag schrijven, waarin ik het forum en mijn oproepen daarop zal vermelden.
Dus ben je blij met je ambulancevogeltje, laat het iedereen horen door mij je verhaal en foto(s) te mailen. Mijn mailadres staat in mijn profiel vermeld.