mijn schatje Kiki..ingeslapen

Gestart door Rianntjee, juli 07, 2009, 15:50:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rianntjee

hallo,

Na hard knokken heeft Kiki het toch opgegeven.
2 of 3 jaar geleden kreeg Kiki een herseninfarct. Gelukkig had hij dat overleeft. Ik ben toen naar de dierenarts geweest en heb een soort van antibiotica gekregen. Daarna ging het een beetje beter, maarja Kiki werd nooit meer de oude.
Kiki kreeg af en toe (1 keer in de 2 maanden) krampen en last van zijn evenwicht.
2 weken terug ben ik weer met Kiki naar de dierenarts moeten gaan, hij was heel mager en was niet fit. Ik kreeg weer een middeltje die ik 2 weken lang moest geven..
Gister avond zag ik dat Kiki's aders donkerrood tot zwart waren.. toen had ik al een idee dat er iets niet klopte. Vanmorgen ging ik naar Kiki's kooi en daar lag hij dan.. op zijn buik.. Ik wilde hem pakken maar hij vloog op een stok. Ik zag dat 1 pootje zich niet vastgreep aan de stok en zag dat hij aan een teentje begon te knagen. Ik ben in huilen uitgebarsten en mijn broertje heeft de dierenarts gebelt. Tussen 1 en half 2 konden we daar terecht.
Eenmaal daar aangekomen zei de dierenarts dat Kiki geen toekomst meer had. Hij zat weggedoken in een hoekje en had het opgegeven. Zijn pootje was verlamd en er was niks meer aan te doen. We konden hem het beste laten inslapen, dat had ik al verwacht. Mijn broertje en ik zeiden dat het inderdaad het beste was...en onze Kiki werd ingeslapen  :(

Lieve schat.. Je hebt hard genoeg gevochten voor jouwn leventje. Het is goed zo.
Rust zacht Kiki  :(



[verwijderd door de beheerder]

Mir

Wat vreselijk, om je parkietje zo te zien lijden en niets te kunnen doen! Nu heeft Kiki rust!!

Veel sterkte!

Groetjes, Mir


Caradow

Sterkte meid..
je hebt er alles aan gedaan!

Parkieten-Freak

Ook namens mij veel sterkte, het zag er inderdaad echt niet goed uit voor Kiki.  :(


Kleintjes