slapen

Gestart door rutgerpol, april 05, 2005, 20:07:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

rutgerpol

hoelaat gaan parkieten slapen?  :lol:  want ik doe meestal tussen 10 en half 11 pas de doek over de kooi en om half 8 \'s ochtends haal ik hem eraf. ik heb nu het gevoel dat ik ten eerste niet de goeie tijden gebruik om de doek over de kooi te doen en ik heb het gevoel dat ik het gebruik van een doek over de kooi ook niet echt goed is. (omdat je dat kan vergeten of omdat de parkieten dan niet hun eigen \'slaap tijden\' kunnen gebruiken)


bedankt :D

Ingrid

Hoi Rutger,

Volgens mij zijn de tijden die jij aanhoudt niet verkeerd hoor! Het is juist goed om je parkietjes een zekere regelmaat aan te bieden, helemaal als je zelf op onregelmatige tijden naar bed gaat of opstaat. Een doek over de kooi is niet vekeerd, mocht je het een keertje vergeten dan kan dat echt geen kwaad.
Gewoon zo blijven doen  :wink: .

Groetjes, Ingrid

rutgerpol

ik denk dat ze (nog) geen regelmatig ritme hebbe.. want nu (half 9 \'s avonds) zijn ze half aan het slapen denk ik. ze zijn nu van die hele kleine pluizige bolletjes op een stokje... dat ziet er echt lief uit!!  :shock:

Ingrid

Hoi Rutger,

Door het gebruik van de doek over hun kooi krijgen ze regelmaat. Als je parkietjes nog erg jong zijn, dan slapen ze sowieso nog erg veel. Maar dat gaat echt nog wel veranderen.
Blijf maar gewoon doen zoals je nu doet  :wink: .

Groetjes, Ingrid

Anita & Marisa

Dat is prima Rutgerpol!
Bij ons is dit ook zo! Half 11 de doek erover en 7 uur eraf  :wink:

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Jessie

Hier ook hoor.........om negen uur doek eroverheen en om kwart voor zeven er weer af