Voorstel

Gestart door Ushuaia, augustus 24, 2005, 18:39:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ushuaia

Misschien zou het leuk zijn om op het forum een afdeling 'overige praat' ofzo te plaatsen?
Daar kunnen de mensen dan over alles en nog wat plaatsen.
Ik wou net even een paar fototjes plaatsen van mijn andere dieren (geleedpotigen, vooral tropische spinnen)  zodat de mensen dit ook eens even zien, wie weet vinden sommigen wel interessant of kunnen er leuke conversaties door ontstaan.
T'is maar een voorstel  :)

Safrena

#1
Citeer...
Ik wou net even een paar fototjes plaatsen van mijn andere dieren (geleedpotigen, vooral tropische spinnen)  zodat de mensen dit ook eens even zien, wie weet vinden sommigen wel interessant of kunnen er leuke conversaties door ontstaan.
T'is maar een voorstel  :)
[snapback]12061[/snapback]

Hoi Ushuaia

Dit is een forum voor en over parkietjes niet over geleedpotigen of andere diertjes

Een afdeling "subforum" overige praat is al een keer gevraagd geweest en daarin hebben wij beheerders beslist om dat niet te doen

Er zijn al menig forums met een subforum praatjes zo ten onder gegaan en wij willen hier het forum netjes leuk en gezellllig houden;)

Vele groetjes

Jojo

Leuk dat je naast je parkietjes ook nog andere huisdieren houdt.
Maar ik denk dat als we dat ook nog eens op het forum en op de site moeten gaan zetten, we dan van het onderwerp afwijken.
Dat is toch duidelijk de parkiet.
Misschien zijn er sites en forums voor je over spinnen enzo?

Ushuaia

CiteerHoi Ushuaia

Dit is een forum voor en over parkietjes niet over geleedpotigen of andere diertjes

Een afdeling "subforum" overige praat is al een keer gevraagd geweest en daarin hebben wij beheerders beslist om dat niet te doen

Er zijn al menig forums met een subforum praatjes zo ten onder gegaan en wij willen hier het forum netjes leuk en gezellllig houden;)

Vele groetjes
[snapback]12063[/snapback]
Ja, maar misschien zouden de mensen het wel interessant vinden.
Ik weet ook wel dat het hier niet over geleedpotigen gaat, maar dat sluit ook niet uit om eens je andere hobby aan de mensen voor te stellen, denk ik?


Grtz, Ush


Jorijn

Reden #2:

We willen voorkomen dat er discussies onstaan die behoorlijk nutteloos zijn.

die kunnen bij andere iritaties opleveren e.d.

Reden #3: Wat we ook willen voorkomen is menings verschillen, bijv. pietje gaat ruzie maken met klaasje omdat klaasje voor ajax is en pietje voor nec.

snapje ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ushuaia

#5
CiteerMisschien zijn er sites en forums voor je over spinnen enzo?
[snapback]12065[/snapback]
Jahoor, een heleboel  :D
mijn eigen forum is: (verwijder de link maar als 'reclame' niet mag)  www.exoticspiders.tk  ;)

Parkieten-Freak

Er komt geen offtopic forum, om redenen die de beheerders in bovenstaande reacties al aangegeven hebben.
Kortom: het blijft gewoon een forum waar je terecht kunt met vragen over grasparkietjes! ;) Voor andere zaken zul je echt naar andere fora moeten gaan, of wissel desgewenst informatie uit met iemand op MSN. :)
Slotje dan maar?
*klik*