Dag meisje.. Dag lieve Kaytie..

Gestart door Milo-Pixel, juni 20, 2009, 12:19:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo-Pixel

Na 3 weken lang vechten voor haar leven heb ik Kaytie gisteren in laten slapen..  :(
Nu pas begin ik te beseffen dat ze echt weg is.. Kaytie is er niet meer, ik krijg haar nooit meer terug. Nooit meer zal ik haar kwebbels horen, haar streken zien.. Nooit meer zal ik kunnen genieten van haar prachtige glans op haar zonnige verenpakje.. Nooit meer zal ik haar in de oogjes kunnen kijken, nooit meer zal ik haar een kusje kunnen geven..

Allemaal nooit meer...



Het spijt me zo Kaytie.. Ik hoop dat ik de goede keus gemaakt heb..
Dag meisje :'(

Jasmin

Wat vreselijk voor je Marit!
Ze heeft een mooi leven gehad met het beste baasje die er bestaat!
Sterkte...

Knuffel van mij en de vogels!

Piknikki

Je hebt er echt geen schuld aan, je hebt 't beste gedaan, ook al doet je 't heel erg veel pijn. :(
Zeer veel sterkte, lieve Marit. Lieve mooie Kaytie zal zacht rusten.

Ingrid

Hoi Marit,

Je vraagt je af of je de juiste keuze hebt gemaakt.... Dat heb je zeker! Het getuigt van een enorme liefde voor jouw Kaytie, je hebt haar belang voorop gesteld. Als leven lijden wordt dan is het beter, hoe moeilijk ook, om in te grijpen :(

Heel veel sterkte met het verlies van je gevleugelde vriendinnetje. Al is het dan "allemaal nooit meer...." het is toch ook "allemaal altijd...." maar dan in je herinneringen.

Knuffels, Ingrid

Caradow

Lieverd, je bent zo vreselijk lang met Kaytie aan het tobben geweest en het maakte helaas allemaal geen verschil...
Je hebt alles gegeven, maar het was niet genoeg. Deze beslissing was de enige goede nog, om Kaytie verder lijden te besparen...

Heel veel sterkte meis, ik denk aan je...

Parkieten-Freak

Marit, wat ontzettend naar voor je.  :(
Ook namens mij heel veel sterkte en ik ben er van overtuigd dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Rust zacht, Kaytie.


schildxx

veel sterkte marit, je hebt uiterste gedaan voor je liefje, maar helaas moest je haar pijn stoppen maar gelijk heb je veel pijn voor je liefde om dat ze er niet meer is maar ze zal jouw zeker dankbaar zijn!

Heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte! :(

hillie

Je hebt een hele moedige beslissing genomen hoor....
Als je steeds ziet hoe je parkiet moet lijden en je kan er niks aan doen dan is dit hoe moeilijk het ook is de juiste keuze.
En nu kan ze weer vrolijk zijn bij al haar andere vriendjes bij de regenboogbrug.
Sterkte met dit grote verdriet. :(

Mir

Marit,

Ook kunnen loslaten is een teken van liefde. Veel sterkte!

Mir.

Chicowen

Lieve lieve Marit,

Je hebt de juiste keus gemaakt, je hebt gekozen voor Kaytie en om haar niet langer te laten lijden. Hiermee laat je zien hoeveel je van haar houdt en hoeveel je om haar geeft, juist omdat dit eigenlijk een onmogelijke keus is om te maken. Je hebt zoveel voor haar gedaan, meer kon gewoon niet.
Ik ben heel, heel erg blij dat je destijds verliefd bent geworden op Kaytie en haar na heel wat getwijfel uiteindelijk samen met Yno hebt meegenomen. Kaytie heeft een heel fijn leventje gehad bij je, hoe kort het ook was. Ik ben zo blij dat ze met jou mee mocht.
Twijfel alsjeblieft niet, je hebt dit goed gedaan. Ze heeft gewoon net de verkeerde genen meegekregen...
Dag lieve Kaytie, dag lief meisje.

Heel veel liefs en een hele dikke knuff!!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sara

Goh Marit, volgens ons heb je zeker een goede keuze gemaakt. Je weet nooit wat juist is of wat fout, maar we weten allemaal dat je er goed aan hebt gedaan je lieve meisje uit haar lijden te verlossen.
Ze kan nu weer zonder pijn spelen achter de regenboogbrug, hopenlijk kan dit een troost zijn.
Heel erg veel sterkte en knuffels.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Hey meissie,

Ook wij willen je vanuit Echt heel veel sterkte wensen met 't afscheid van je lieve meiske Kaytie.

Zoals al eerder gezegd: Ze heeft nu geen pijn meer, je hebt 't beste gedaan wat je nog kon doen. Je hebt sowieso altijd 't beste gedaan wat je kon, dit was echter de laatste opgave voor jullie.

Je hebt nog altijd mooie herinneringen aan haar; bewaar die goed en koester ze, dan zal ze nooit vergeten worden.
Los laten is 'n belangrijk deel van de liefde, en je hebt weer eens bewezen dat je dat kon.

Nogmaals, enorm veel sterkte van ons alle 6 hier uit Echt.

Dikke knuffel, liefs en sterkte namens: Maartje, Mano en de Kleintjes Mini, Kruumel, Tweety en Silly.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Hey meis,

Knuffels! Ik vind het dapper dat je dit voor haar hebt gedaan.
Uit liefde... iets mooiers kun je iet doen.

Hoe wreed en wrang ook... het was genoeg zo!

Hopelijk kun je je verdriet zo snel omzetten naar iets moois: mooie herinneringen aan dit hele mooie vogeltje!

Ik denk aan je, liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Isis

ik sluit me bij iedereen aan,
heel veel sterkte
je hebt de juiste beslissing genomen

Idske

Hoi Marit,

Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel!!!
Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij de voorgaande reacties.

Liefs Idske.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

mariska24

Jeetje.....
Wat afschuwelijk voor je.
Ik wens je heel veel sterkte toe.

Lieve groetjes van mariska

Moppers

He meis, wat ontzettend vervelend dat ze niet meer beter kon worden.
Jij hebt alles uit de kast gehaald om haar er bovenop te krijgen, plus een gigantische hoop liefde. Je hebt haar geholpen, je was er voor haar, ook door die laatste, moeilijke beslissing te maken.
Heel veel sterkte lieverd!

Jippie

Jeetje... Marit, wat een ontzettend moeilijke beslissing heb je genomen... Zoals ik je hier meemaak op het forum, weet ik zeker dat je de goede beslissing hebt genomen. Dat maakt het verlies uiteraard niet minder groot. Heel veel sterkte!


Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Milo-Pixel

Dank jullie wel allemaal.. Ik mis haar erg, en Yno ook. Hij is zijn vrouwtje kwijt.. Zijn zusje. Hij doet enorm zijn best om 1 van de andere dames te veroveren, maar dat lukt nog niet erg. Gelukkig vind Seppe het erg leuk om met Yno te spelen. Hij is dus niet echt buiten de groep, of alleen.

Ik ben afgelopen woensdag in Parijs geweest. Ik heb daar in een grote kerk een kaarsje gebrand voor Kaytie. Ook heb ik een foto ingelijst, met daarin haar datums en wat veertjes. Die staat naast mijn bed, dan zie ik haar altijd :)

Ik mis je zo lieve Kaytie.

joopie en mutz

nog veel sterkte
en lief dat je een kaarsje hebt gebrand :)