uiterlijk parkiet ook de karakter..??

Gestart door jahson, juni 14, 2009, 10:54:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jahson

Ik heb laatst een gerucht gehoord dat de uiterlijk van een parkiet
ook de karakter aangeeft. Is dat waar..??? :P

Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

schildxx

maar het zou toch wel kunnen ,: bijvoorbeeld een parkiet die er boos uit ziet en als je hem gaat voeren gaatie altijd bijten dan klopt het toch wat ze zeggen , maar het hoeft niet altijd zo te zijn...


of heb ik het verkeerd?

Kleintjes

Citaat van: schildxx op juni 14, 2009, 12:54:11
maar het zou toch wel kunnen ,: bijvoorbeeld een parkiet die er boos uit ziet en als je hem gaat voeren gaatie altijd bijten dan klopt het toch wat ze zeggen , maar het hoeft niet altijd zo te zijn...


of heb ik het verkeerd?

Hm.. volgens jouw verklaring zou ik dan altijd gebeten moeten worden. Mini ziet er uit als 'n gangster, -ze heeft wat veertjes die haar oogjes iets bedekken van boven, alsof ze heel boos is- maar ze is heel lief.

Bij paarden is 't wel zo dat 'n deel van hun karakter aan 't uiterlijk te zien is maar daar zal ik even niet verder op in gaan.

Naar mijn idee kun je bij parkietjes (vogels in 't algemeen eigenlijk) niet zien aan 't uiterlijk hoe hun karakter is.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

hillie

Dat die boos kijkt heb niks met ze uiterlijk te maken volgens mij.
Dat is juist het karakter.

Jij kan ook heel knap zijn maar niet aardig tegen andere mensen zijn.