parkieten met een roodachtig gezicht??

Gestart door ilona1979, juni 11, 2009, 20:27:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ilona1979

Vaak zit ik naar foto's te kijken van parkietjes.Afentoe kom ik dan foto's tegen waarvan t gezicht van de parkiet wat roodachtig is.Wat is dit?

Piknikki

Kun je ook even een link naar zo'n foto plaatsen? :)

ilona1979

ik kan de foto,s niet terug vinden.Kan dit niet komen door t eten van bv kersen?

Mars

Paprika, tomaat, aardbei of als het meer roze is een roze mineralenblokje? Die zijn ook erg populair. Kersen worden niet zo snel gegeven denk ik, ik vermoed dat veel parkietjes dat wel een heel heftig kleurtje vinden.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ilona1979

#4
Als ik een keer weer een foto van een parkiet tegen kom met zo,n rood gezichtje,plaats ik m hier even

He vind de foto ineens.de foto komt van de site grasparkietonline af

[verwijderd door de beheerder]

Mars

Dit is een gevalletje roze mineralensteen zo te zien :)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ilona1979

Hahahaha en ik maar denken van hoe kan dat nou????? Dacht na paar dagen moet t toch maar eens op t forum vragen.''mistyrie opgelost'' ;D

schildxx

maar is dat niet slecht, zo nee ,, hoe gaat het dan later weG?

Piknikki

Sommige mensen (zoals ikzelf ook, haha) hebben een roze mineralen zitstok hangen. Als het parkietje dan met z'n koppie erlangs schuurt, krijgt ie zo'n roze maskertje. Het is niet slecht, nee. Het zijn gewoon mineraaldeeltjes. :) Als het parkietje dan met z'n koppie tegen een andere stok schuurt, gaat het vanzelf weer weg.

schildxx

ja ik weet dat het door een mineralen blokje komt , want die heb ik ook, maar oke dus geen zorgen geen commentaar ;D


ps: forum beheerder jullie halen soms me andworden weg mijn vraag is doe dat niet a.u.b is echt niet leuk. >:(

Kleintjes

Citaat van: schildxx op juni 13, 2009, 18:32:48
ps: forum beheerder jullie halen soms me andworden weg mijn vraag is doe dat niet a.u.b is echt niet leuk. >:(

Eventjes off-topic: Als er antwoorden worden verwijderd dan is dat meestal omdat ze niet relevant zijn. Mocht je nog verdere vragen, klachten of dergelijke wat jou berichten aan gaat, neem dan even contact op met 'n beheerder.

On-topic: Wat Mars zei wat betreft kersen: Daar worden ze eerder paars van. Pino lustte graag 'n kersje toen hij nog leefde, zijn koppie was dan paars ipv wit hihihi. Ligt ook 'n beetje aan de kers, maar de meesten geven paars af  ;) Wat betreft die roze piksteen: Als ik de Kleintjes gedouched heb met de plantenspuit heeft Silly nog wel eens de neiging om overal langs te gaan glijden om zo nat te worden; dit deed ze dus ook bij de piksteen met als resultaat 'n mooie roze buikje. Jaja, die dingen kunnen dus wat afgeven, dit gaat (zoals al gezegd) vanzelf weer weg door 't poetsen van de veren of schuren (als ze jeuk hebben).


Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses