even voorstellen

Gestart door netje62, juni 11, 2009, 18:18:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

netje62

Hoi allemaal..
Ik ben dus Netje, ben bijna 47 jaar ???, voel me 18 en tja wat verder..
Ik heb een paar dieren waaronder sinds een maand een tante parakiet..
Ze heet Peedy en niet mijn eerste parkiet, had vroeger 2 valkparkieten en ook
een grasparkiet en vond het heerlijk om met ze bezig te zijn.
Mijn witte valkparkiet is een heel oude dame geworden, ze was mishandeld door
vorige eigenaar en die wou haar laten vliegen,  >:(, heb ik haar dus in huis genomen.
Met veel geduld en liefde is ze een vreselijk lieve en aanhankelijke dame geworden gelukkig.
Na een operatie aan een gezwel op haar rug ging het iets minder met haar, da zei komt ook door
stuk ouderdom, hij schatte haar dus op ongeveer 30 jaar en dit lieg ik niet, ik schrok ervan.
Ze kreeg op een gegeven moment heel rare kuren, het was opeens stap, stap, bonk, vallen dus.
Ik da gebeld en kon meteen met haar komen, bleek ze een hersenbloeding te hebben gehad.
Ze hebben het bij de da nog een paar dagen aangekeken hoe het met haar ging, medicatie gehad,
maar hielp niet meer, we hebben het bijna 5 dagen geprobeerd, zolang heeft ze bij de da gelogeerd en
toen toch maar besloten om haar rustig te laten in slapen. Ikzelf heb haar iets meer dan 12 jaar gehad
Ik zal proberen de foto's van  haar te scannenen hier in een fotoalbum te zetten.
Maar zoals jullie lezen was ik gewoon verliefd op haar, vandaar het vervolg van parkieten.
Eh mijn verhaal wordt wel heel erg lang nu, ik zeg maar wordt vervolgd.
Gr. van Netje en haar dierentuintje :-X

Kleintjes

Hallo Netje ( Nettie geloof ik ;) ),

welkom op 't forum  :D

Fantastisch dat je 't valkparkietje zo liefdevol opgevangen hebt en toch nog hele mooie en vele liefdevolle jaren hebt gegeven  :-X

Ik denk niet dat Peedy (grappige naam trouwens) geen 30 zal worden, maar ik denk dat ze wel heel gelukkig en oud zal worden (voor 'n grasparkietje dan) bij jou. Ik wens je heel veel plezier met Peedy en veel plezier op ons forum.
Als er vragen zijn: Stel ze gerust, stomme vragen bestaan alleen wanneer ze niet gesteld worden  ;)

Nogmaals, Welkom en veel plezier!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Welkom Netje,

Leuk om een echte vogelliefhebber er bij te hebben! Want zo te horen, komt dat helemaal goed!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

schildxx

welkom,, ik ben ook nieuw ;)

hai iedereen dus.