eerste eitje

Gestart door parkietje, juni 06, 2009, 17:11:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietje

hoi ik heb een vraag ons parkietje wallie heeft vorige week een eitje gelegd er is niks meer bij gekomen en ze broed ook niet constant als het mannetje avi haar roept of ze hoort wat van ons dan komt ze meteen uit het hokje vandaan is dit gewoon of kan ik er van uit gaan dat dit eitje niet bevrucht is ? :D :D :D groetjes parkietje

Wouter

Mag ik even vrag; Heb je je wel goed ingelezen? Broeden is niet niks en om er zeker van te zijn dat alles goed gaat (Je bent nooit 100% zeker, maargoed) moet je je eerst heel goed inlezen.

Maar om maar even antwoord te geven op je vraag; Hoe ziet het eitje eruit? Is het roze of echt melkwit?

Nee, het is niet gewoon dat een vrouwtje de hele tijd uit haar blokje komt. Ze zou alleen uit het blokje moeten komen om te eten en te drinken. Is je popje wel oud genoeg?

Gr. Wouter

parkietje

het popje is nu 2jaar oud en ze zitten ook 2jaar bij elkaar dit is het eerste jaar dat ze een eitje hebben het mannetje viel meer op onze valkparkieten ,ze zitten nu apart en nu hebben we dus een ei en het is wit van kleur.