Grasparkiet Batty vermist

Gestart door NaOmi_W, juni 04, 2009, 12:28:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

NaOmi_W

Afgelopen maandag 1 juni 2009 is er een parkietje uit mijn buitenvolière ontsnapt  :(  Het gaat om het popje Batty en ziet er uit zoals op onderstaande foto



Ze is ontsnapt in Hardinxveld Giessendam, maar kan ook goed in bijvoorbeeld Sliedrecht terecht zijn gekomen. Ik hoop dat ze nog gevonden wordt

Audrey

O, wat jammer.  :(

Ik heb even op Amivedi gekeken, en er staat misschien wel iets op dat op jouw popje van toepassing zou kunnen zijn. Ik ben een Belg, en heb geen idee hoe Nederland aardrijkskundig in elkaar zit, het parkietje dat op de website staat zou in Dordrecht gevonden zijn. Ik ga je PB'en met de contactgegevens, en als het niets blijkt te zijn kun je misschien zelf een advertentie plaatsen, als je dat nog niet hebt gedaan?

NaOmi_W

Bedankt voor het meedenken. De melding is gedaan, nu wachten tot het geplaatst wordt op de site.

mijn ouders hadden er blijkbaar een beetje schrik voor om het te vertellen, mijn ma is er niet goed van. Zij was er het laatst in geweest. Maar ja... ik weet dat het geen opzet of domme fout is geweest en ze er goed voor zorgen. Ik hoop alleen dat het voor Batty ook geen verkeerd besluit is geweest om het ergens anders te gaan zoeken...  :(

Moppers

Als je mazzel hebt, is Batty nog in de buurt. Aangezien je een buitenvoliere hebt kan ze je andere parkietjes dus horen. Misschien dat ze soms af en toe komt kijken, hou de voliere en de omgeving dus goed in de gaten, misschien zie je haar en krijg je haar te pakken.

NaOmi_W

Dat klopt, dat ben ik alleen vergeten mijn ouders te zeggen, zal ze dat zo even mailen. Naar mijn weten zijn er verder geen of weinig buitenvolières met parkietjes in die buurt, maar er is hier wel wind geweest de afgelopen dagen al weet ik niet hoe dat bij mijn ouders is geweest.

Ik hoop dat ze terugkomt, maar vrees dat dit niet zal gebeuren... we zullen zien