tammer

Gestart door johanna, mei 20, 2009, 10:09:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

johanna

Hallo iedereen,
ik heb 2 parkietjes, nu iets meer dan een half jaar. Ik praat met ze, geef ze trosgierst uit de hand en dan komen ze zonder problemen naar me toe maar niet als ik niks in mijn hand heb. Denken jullie dat ze door de tijd heen nog tammer worden of zijn 2 parkietjes altijd zo op zichzelf gericht dat ze daar dan geen behoefte aan hebben?

MadameX

je geeft aan dat je 2 parkietjes in je bezit hebt, als deze altijd bij elkaar zitten dan trekken ze meer naar elkaar toe dan naar jou  :-\. Met wat meer tijd en oefening worden ze vast allebei wel tam, en raken ze supergewend aan jou!  :DMisschien is het een idee om ze allebei apart wat tijd met jou te geven, zo word de band tussen jou en de parkietjes sterker. Maar dat ze al bij je komen is natuurlijk supergoed  ;D gewoon nog een beetje afwachten en dan komt het vast vanzelf wel

Chicowen

Met twee parkietjes moeten ze hun aandacht natuurlijk verdelen tussen jou en de ander, maar dat betekent niet dat ze minder tam worden. Wanneer jij gewoon veel aandacht aan ze geeft, dan komt dat vanzelf goed. ;)
Het ligt ook aan het karakter van de parkietjes, dus een eenduidig antwoord is niet te geven.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Ingrid

In dit topic: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=20261.0 heb je al tips gekregen op een soortgelijke vraag/vragen.

Deze gaat op slot *KLIK*