Trišta is ziek (denk ik).

Gestart door Piknikki, mei 14, 2009, 03:16:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piknikki

M'n lichtblauwe ventje Trišta ziet ziekjes uit. Hij wipt met z'n staart, en heeft poep aan z'n kontje plakken. :(
Verder is ie helemaal normaal (zit niet bol, is actief, eet goed).

Morgenochtend maar eens de dierenarts bellen voor een afspraak.
Zal wel een heel gedoe worden om hem in het koffertje te krijgen. ???

Chicowen

 :'( Het zit je niet mee he Nikki...
Goed dat je naar de VA gaat. Zet hem tot die tijd lekker warm met een warmtelamp ofzo.
Laat je ons weten wat de VA zegt?

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Piknikki

Ik ben naar de dierenarts in het dorp geweest, want ik heb vandaag geen auto ter beschikking.
De dierenarts had Trišta's kontje schoongemaakt, stelde wel wat vraagjes en zo, maar zei dat ie verder in orde was. ???
Nahja, 't was geen dikke plak poep wat er hing, maar 't was wel bruinig.
Hij had zich netjes gedragen, bleef braaf op de hand zitten. Hij's niet heel tam, maar toch ben ik wel trots op 'm.
Ben net vijf minuten terug en hij zit weer lekker te eten en te poetsen..

Ik twijfel een beetje of dit nou echt te optimistisch was, of dat ik ik echt naar een vogelarts moet. :(

Chicowen

Een normale dierenarts heeft naar mijn idee toch te weinig kennis hier een goede diagnose over te kunnen stellen.
Ik vind het erg lastig, maar als je twijfelt, kan een bezoek aan de VA geen kwaad.

Sterkte...
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Piknikki

Sindsdien heeft ie 'n schoon kontje en hij staartwipt ook niet meer. Moppers zei dat 't ook wel kon dat hij zo wipte omdat die poep daar hem irriteerde.
Voor de zekerheid zal ik toch blijven opletten, en zodra er weer iets is naar de vogelarts. :)

Piknikki