Goede Kwekers?

Gestart door Lieske37, augustus 23, 2005, 07:01:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lieske37

Hey iedereen,ik ben van Belgie en ik wil terug een nieuw parkietje nemen omdat mijn Tweety gestorven is :(((Bijoeke heeft nood aan een nieuw vriendje,maar ik weet niet waar ik een goede kweker kan vinden hier:((
Weet er soms iemand een adres waar ik een jong parkietje kan vinden?

Lieske

jessay

Ligt eraan waar in belgie je woont natuurlijk. Belgie is groot.
Ik woon in limburg en heb momenteel een nestje. Deze vogeltjes ga ik als ze oud genoeg zijn wel weg doen aangezien mijn kamer voliere vol zit.
Misschien hou ik er een.

Twee zijn er al voor bestemd voor andere mensen maar ik heb op het moment nog 5 eieren (en twee jongen)

Nu zal ik niet meteen zeggen dat ik een goeie kweker ben ik ben gewoon een hobby kweker die heel veel om de vogeltjes geeft.

gr jessica

Robin

hey
ik weet er een paar in oost-vlaanderen!
maar sint-niklaas ligt niet echt tegen de deur

Lieske37

Citeerhey
ik weet er een paar in oost-vlaanderen!
maar sint-niklaas ligt niet echt tegen de deur
[snapback]11908[/snapback]

Oei spijtig:((
Miss moet ik dan beter een goede winkel zoeken waar ze parkietjes verkopen?Maar ik weet er hierveen paar zijn maar die verkopen nooit jonge parkietjes:(((
En een parkietje per post laten overkomen das natuurlijk uitgesloten he :((

Lieske

jessay

ja best wel. Je kunt ze natuurlijk wel zelf vervoeren.
Maar ik weet niet hoe ver je woont.
Ik bedoel ik ken mensen die stad en land afreizen voor hun vogels.

een kooitje of boxje mee probleem opgelost.

gr jessica

Lieske37

Citeerja best wel. Je kunt ze natuurlijk wel zelf vervoeren.
Maar ik weet niet hoe ver je woont.
Ik bedoel ik ken mensen die stad en land afreizen voor hun vogels.

een kooitje of boxje mee probleem opgelost.

gr jessica
[snapback]11984[/snapback]
Oh dat zou wel leuk zijn als er mensen zijn die ze komen brengen.Vanwaar zijn die mensen die jij kent?Van Belgie?Of is er hier iemand op het forum die iemand kent die dat doet? :rolleyes:

Lieske

Ingrid

Hoi Lieske,

Jessica bedoelt denk ik niet dat zij mensen kent die vogeltjes naar nieuwe eigenaren brengt, maar mensen die overal door het land reizen om zelf vogeltjes te kopen ;).

Groetjes, Ingrid

Lieske37

CiteerHoi Lieske,

Jessica bedoelt denk ik niet dat zij mensen kent die vogeltjes naar nieuwe eigenaren brengt, maar mensen die overal door het land reizen om zelf vogeltjes te kopen ;).

Groetjes, Ingrid
[snapback]12014[/snapback]
Ah,oei dan heb ik dat verkeerd begrepen blijkbaar.Maar das niet erg,ik zal wel iemand vinden of een goede winkel waar ze mooie parkietjes verkopen hoor:))

Lieske