Binky, ben in de wolken

Gestart door margriet, mei 08, 2009, 13:04:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

margriet

hallo Allemaal.
Moest ik 11 april vertellen dat Sweety onverwachts was overleden maar nu goed nieuws. :D
Via het forum heb ik Diana ontmoet en afgelopen zaterdag ben ik bij haar geweest en een van de kleintjes in m'n handen gehad. Was gelijk helemaal weg ;D van een mooie blauwe en ook gelijk Binky genoemd, we denken dat het een manneke is
Moet nog even geduld hebben tot eind mei. Het was prachtig om te zien hoe ma haar kids beschermt want Wim moest echt heel voorzichtig Binky even uit het nest halen en toen kroop hij gelijk in het holletje van m'n hand en kreeg tranen in m'n ogen.
Het is nu nog zo stil in huis en af en toe hoor ik gewoon Sweety nog.Diana heeft nog een nestje dus denk er echt aan om nog een diertje erbij te nemen. Porky en Sweety waren wel heel gelukkig ;) en heel erg aanhankelijk :-* maar stel ik moet bv. voor een poosje naar het ziekenhuis dan heb ik wel opvang maar missen mij natuurlijk wel en met een maatje minder. Nu nog een naam verzinnen.

groetjes margriet

Piknikki

Wat fijn dat te horen, Margriet. Dat is een heel mooi geschenk uit te hemel, dat je nou 'verliefd' bent geworden op een lief kleintje. :D Hopelijk kun je dan weer leuke en plezierige tijden beleven met Binky en z'n maatje. Het is inderdaad fijn dat ze dan elkaar hebben als jij er een keertje niet kunt zijn. Komt toch nog alles goed. Mogen ze je net zoveel plezier geven als Sweety en Porky dat deden. :)