Jong grasparkietje

Gestart door Milo-Pixel, mei 05, 2009, 11:40:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo-Pixel

Zoals de meesten van jullie wel weten, heb ik twee jonge grasparkietjes van Seppe en Pixel, Mexx en Melle :)
Voor 1 van de twee zoek ik nog een goed huisje. Ze mogen pas naar een nieuw huisje als ze helemaal zelfstandig zijn (rond 7 weken). Als je interesse hebt, stuur me dan maar een PB'tje met wat je hem/haar allemaal te bieden hebt, en dan krijg je van mij nog een aantal vragen ;).
Het kleintje gaat alleen naar een heel goed huis!

Liefs,
Marit


Milo-Pixel

Ik zoek voor beide nog een heel goed huisje. Helaas gaat er niet 1 naar Mars, omdat het beide ventjes zijn :(
Er zijn dus nog twee prachtige, vreselijk lieve, brutale, tamme kleine hemelsblauwe kleintjes beschikbaar :)

Milo-Pixel

Ik heb een huisje gevonden! Mexx en Melle blijven bij elkaar, en worden volgende week opgehaald. Als voeding zullen ze ook daar harrison's eten, en aandacht zal er genoeg zijn! Kortom ze komen enorm goed terecht. Ze gaan ergens heen waar ik het niet van had verwacht. Ze gaan namelijk naar mijn lieve mama ;D Zo blijven de kleintjes ook nog een beetje bij mij, want ik ben natuurlijk meteen de oppas als er oppas nodig is ;)

Dit topic mag op slot!

Caradow

Super!
En op verzoek een slotje :) *klik*