Dag Paco, vaarwel moedige papa

Gestart door Sara, april 22, 2009, 19:50:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sara

Vorige week zaterdag 18 april, een week en een jaar nadat zijn zoon Pucky weggevlogen is (sorry, ik kan het niet laten hem te vernoemen omdat me alles aan hem herinnert) is Paco gestorven.
's Avonds rond 7 uur lag hij ineens op de bodem van de kooi met stuiptrekjes... Ik wist dat het moment daar was en praatte tegen hem, het ging zo snel. Ik heb hem bij me genomen maar ik vond dat het beter voor hem was om zijn laatste minuten in zijn woonplaats door te brengen, dus heb hem teruggelegd. Even later slaakte hij 2 keer na elkaar een kreet die me echt rillingen bezorgde, draaide zich op zijn zij en stierf met zijn oogjes halfopen, me half aankijkend.

We hebben hem een mooie laatste rustplaats gegeven. Komende zomer zou hij hier 4 jaar wonen, maar ik weet niet zeker hoe oud hij was omdat hij al volwassen was toen ik hem kocht.

Noah en Luka zijn nu nog maar met twee in de volière. Paco was Noahs ventje en Paco was een superpapa, zowel voor Pucky als voor Timo. Tranen schieten me nu in de ogen...
Ik zal hem nooit vergeten en ben erg verbijsterd omdat Noah en Luka het niet eens lijken te merken.
Luka en Noah zijn al een tijdje een koppel geworden (sinds dat ik twijfel of Luka nu een vent of een popje is) en ik vond dit erg voor Paco, maar nu hij dood is vind ik het echt hartverscheurend.
Hij had het hier zo goed en was zo'n lief stel met Noah, misschien heeft hij zijn laatste weken alleen maar getreurd omdat zijn popje er met zijn vriendje vandoor was. :'(

Toch weet ik zeker dat we hem allemaal zullen missen, hoe het tij bij Noah en Luka dan ook gekeerd mag zijn.
Tot bij de regenboogbrug, lieverd. Je zal altijd onze held en superpapa zijn.
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Caradow


Mars

He wat vreselijk, meis..
Sterkte er mee! Ik denk dat Paco 4 mooie jaren bij je heeft gehad.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

hillie

Sterkte met dit grote verdriet Sara.... :(

Idske

Hey meid,

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Paco!  :'(

Liefs en knuffel Idske.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Piknikki

Ai ai, Sara, wat sneu! :'(
Heel erg veel sterkte! :(

Parkieten-Freak

Ook namens mij veel sterkte Sara.  :(


Sanne

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen met het verlies van Paco  :(

Milo-Pixel

Heel veel sterkte met het verlies van je ventje, Sara.. :(

Chicowen

Jeetje, ik lees dit nu pas. Wat vreselijk!
Heel veel sterkte Sara!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Jippie

Toeter en Dafne!

paooltje

Heel veel sterkte met het verlies van je vriendje

Groetjes, Paola

Isis

veel sterkte met het verlies van Paco...