Iedere donderdagavond superchat!!!

Gestart door Parkieten-Freak, april 16, 2009, 00:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas


Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lovesbudgies

Noujaaa ik zit gewoon alleen! >:(

Waar is Smikkel? :-* :P

Moppers

Als mijn pc meewerkt (er valt nog wel eens wat uit zoals mijn browser en soms reageert hij helemaal niet meer) dan ben ik vanavond eindelijk weer eens in de chat.

Edit: dat begint al goed, de pagina laadt maar half, eens even die mibbit link weer opzoeken.

Moppers

Mirjam, waar ben je ineens gebleven?

Kleintjes

Mir vermist, in de ruimte issie ook nie!!

Komt er nog wat leven in de tent of hoe zit dat? De eerste Roseetjes zijn al keizer lol
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

Dames (Anneke, Renate, Sanne), ik zie dat jullie online zijn. Komen jullie ook?

Parkieten-Freak

Ik sta inderdaad online maar zat eigenlijk andere dingen te doen maar ik kom nu even kijken of de rosé nog koud staat.  :)


Sanne

Ik ben ook even langs geweest. Kreeg wel de schok van m'n leven  :-X... op de parkietenchat hadden moppers en kleintjes 't over sexspeeltjes, leer, latex, siliconen en christine le duc  ???. En nee, dit had geen betrekking op parkieten  :P

lovesbudgies

Wooow, ze te horen heb ik wat gemist!  :P

Parkieten-Freak

Dat heb ik helaas ook niet meegekregen LB.  :P


Sanne

@ LB en Anneke: Nou ik zou daar maar niet te rouwig om zijn....;) Beelden (nee geen foto's :P) van moppers met speelgoed of kleintjes in latex pakje hadden mij wel bespaard mogen blijven  :-X

Mirjam

Ik was inderdaad 'vermist'...
Laptop heeft kuren en ik heb em van pure woede bijna 7 hoog het raam uitgegooid  >:(
Ik denk dat ie op zijn eindje loopt...

Kleintjes

We hadden de grootste lol met ons 2tjes hihi. Toen kwam Sanne er nog gezellig bij en waren we met 3 geitige geiten lol!

Was echt leuk en gezellig ^^
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mirjam

Hmmmmmmmmmm....
Ik was ook best gezellig (vond ik) hahahahaha

Moppers

Je was zeker gezellig hoor Mirjam! Jammer dat je laptop niet mee wilde werken.


Parkieten-Freak

Nope, was boven aan het klussen. Dadelijk weer verder.


Gerja

Het lukt mij niet om in de chatbox te komen maakt geen verbinding. Maar het kan zijn dat het ligt aan onze provider Kliksafe. Kliksafe is gefilterd internet en houdt de meeste chatboxen tegen. Wel jammer.

lovesbudgies

De pinda's staan klaar en de drankjes staan koud want het is weer donderdag!! :D